معروف ترین جذابیت های دبی برای ورزشکاران

به گزارش نوای پرنده پارسی، دبی یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد برای ورزشکاران از اقصی نقاط جهان است. این شهر زنده مملوء است از برترین و فوق العاده ترین باشگاه های ورزشی . از زمین های گلف و تنیس گرفته تا استخرهای تراز اول. دبی از برترین مقاصدی است که می توانید برای تور مسافرتی خود در نظر بگیرد.در هر گوشه شهر می توانید برترین باشگاه های ورزشی جهان را پیدا کنید و سفری سراسری هیجان را تجربه کنید.

معروف ترین جذابیت های دبی برای ورزشکاران

Kite Beach

ساحل Kite Beach یکی از محبوب ترین سواحل دبی است. این ساحل از ایده آل ترین نقاطی است که گردشگران علاقه مند به ورزش در توردبی از آن بازدید می نمایند. علاقه مندان به دویدن اغلب این ساحل را برای ماجراجویی و ورزش انتخاب می نمایند. این ساحل به چندین زمین والیبال مجهز است به همین علت ان دسته گردشگران توردبی که به ورزش های گروهی علاقه مند هستند می توانند در این زمین ساعاتی فوق العاده را تجربه نمایند. این زمین یکی از مجذوب کننده ترین نقاط برای وزش دوستان است و بازدید از آن به گردشگران توردبی پیشنهاد می گردد.

Hotel Fitness

در هتل های مدرن امروزی سالن های کوچک و بی رمق با چند دستگاه ورزشی جای خود را به باشگاه هایی مجهز و فوق العاده داده اند. هتل های تراز اول دبی این روزها معروف ترین باشگاه های خاور میانه را در خود جای داده اند. یکی از معروف ترین باشگاه های دبی در جزیره پالم قرار گرفته و یکی از مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری مسافرین توردبی است. این هتل با در دست داشتن ساحل اختصاصی و امکانات بی نظیر از لوکس ترین باشگاه های دبی محسوب می گردد. در این باشگاه می توانید از انواع و اقسام تجهیزات ورزشی بهره مند شوید از ورزش های آبی گرفته تا دستگاه های مدرن.

The H Dubai

این باشگاه یکی از معتبر ترین باشگاه هایی است که در دبی موجود است. می توانید برترین کلاس های ورزشی و دوره ها را در این باشگاه تجربه کنید. ورزشکاران از اقصی نقاط جهان برای گذراندن دوره های ورزشی به باشگاه این هتل می ایند.

Local Fitness Studios

این مجموعه یکی از معروف ترین باشگاه های بوکس در آسیا را در خود جای داده و یکی از محبوب ترین کلاس های بوکس در جهان است محبوبیت این باشگاه به حدی است که هر ساله گردشگران علاقه مند به بوکس را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می نماید. این ورزشکاران در قالب توردبی سفری حرفه ای را برنامه ریزی نموده از برنامه های آموزشی خاصی که در این باشگاه به آنها ارائه می گردد استفاده می نمایند. می توانید رد پایی از معروف ترین قهرمانان بوکس جهان را در این باشگاه مشاهده کنید و تحت آموزش های حرفه ای قرار بگیرید. اگر از علاقه مندان به این ورزش هستید و در قالب توریک روزه به دبی سفر نموده اید حتما سری به این باشگاه فوق معروف بزنید.

Yoga Studio

این باشگاه یکی از معروف ترین استودیوهای یوگا در خاور میانه است اگر از علاقه مندان به یوگا هستید ضروری است که در توردبی خود سری به این مجموعه فوق العاده بزنید. می توان گفت که این باشگاه با در دست داشتن برترین مربی های یوگا تمام سبک های یوگا را تحت پوشش قرار می دهد. در هر شرایطی می توانید یوگی های ماهر را در حال اجرا حرکات یوگا در آن مشاهده کنید. این باشگاه در نوع خود منحصر به فرد است و با چشم انداز فوق العاده و خدمات منحصر به فردی که به علاقه مندان به یوگا ارائه می دهد شهرتی خاص بدست آورده است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7758

به "معروف ترین جذابیت های دبی برای ورزشکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین جذابیت های دبی برای ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید