معرفی پورشه 911 GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (

به گزارش نوای پرنده پارسی، پورشه 911 GT3 تازه یکی از سریع ترین و لذت بخش ترین مدل ها در تاریخ این خودروی اسپرت افسانه ای محسوب می گردد؛ اما این نسخه تمرکز بسیار زیادی روی پیست دارد و به همین علت راحتی را قربانی نموده است. حال اما پورشه برای کسانی که خواستار همهٔ قابلیت های GT3 در کنار راحتی بیشتر هستند، مدل تازه GT3 تورینگ را ارائه نموده است.

معرفی پورشه 911 GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، این دومین باری است که پورشه نسخه تورینگ را برای GT3 ارائه می نماید و دقیقاً مثل مدل قبلی، این تورینگ نو هم تمام قدرت GT3 را با راحتی بیشتری در اختیار خریداران قرار می دهد.

عظیم ترین تفاوت ظاهری GT3 تورینگ با نسخهٔ معمولی، حذف بال عظیم عقب و جایگزینی آن با یک اسپویلر مخفی است که به صورت اتوماتیک بیرون می آید.

دیگر تغییرات بیرونی اما جزئی هستند و به مواردی مثل قاب نقره ای رنگ پنجره ها، اسپویلر جلوی همرنگ بدنه، سر اگزوزهای نقره ای رنگ و نشان زیبای GT3 Touring در سپر عقب محدود می شوند.

در داخل GT3 تورینگ هم به صورت استاندارد تودوزی چرمی بیشتری ارائه شده که شامل روکش چرمی مشکی در قسمت بالایی داشبورد می گردد.

غیر از این موارد اما GT3 تورینگ هیچ تفاوت دیگری با نسخهٔ معمولی ندارد که این یعنی در اینجا هم همان پیشرانهٔ 4 لیتری شش سیلندر تخت تنفس طبیعی با 510 اسب بخار قدرت و 470 نیوتن متر گشتاور ارائه می گردد.

برای انتقال این نیرو هم گیربکس های شش سرعتهٔ دستی یا هفت سرعتهٔ دوکلاچه قابل انتخاب است. وزن تورینگ با گیربکس دستی 1418 کیلوگرم و با گیربکس اتوماتیک 1435 کیلوگرم اعلام شده است.

GT3 تورینگ با گیربکس دستی ظرف 3.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می رسد درحالی که گیربکس دوکلاچه این زمان را به 3.2 ثانیه کاهش می دهد.

حداکثر سرعت هم نسبت به نسخهٔ معمولی بدون تغییر مانده و 320 کیلومتر بر ساعت برای نسخهٔ دستی و 317 کیلومتر بر ساعت برای نسخهٔ اتوماتیک است. پورشه 911 GT3 تورینگ اواخر سال جاری با قیمت پایهٔ 161 هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7121

به "معرفی پورشه 911 GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پورشه 911 GT3 تورینگ، راحتی بیشتر در قبال حذف بال عقب ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید