معاون پارلمانی رئیس جمهور: دانشگاه، اتاق فکر جامعه است

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون پارلمانی رئیس جمهور در سومین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) گفت: دانشگاه، اتاق فکر جامعه است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: دانشگاه، اتاق فکر جامعه است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، دکتر سید محمد حسینی با ابراز خرسندی از برگزاری این گونه گردهمایی ها اضافه کرد: هم اکنون بسیاری از مسئولان، نیازمند همیاری این دانش آموختگان هستند.

وی با گرامیداشت ایام میلاد پیامبر اعظم اضافه کرد: در برخی رسانه ها بحث هایی در زمینه دانش آموختگان امام صادق مطرح است که باید مطالبی در این زمینه بیان شود.

آقای حسینی با اشاره به برخی از فضاسازی ها در رسانه های معاند در زمینه تسلط دانش آموختگان دانشگاه امام صادق در کشور گفت: در سال 68 نخستین فارغ التحصیلان این دانشگاه بودیم که از همان زمان برخی مشغول به کار شدند و برخی ادامه تحصیل دادند.

حسینی تاکید کرد: این افراد بر اساس توانمندی های شخصی شان بدون هیچ حزب و گروهی و یا توصیه هایی، پیروز به تصدی مسئولیت ها شده اند.

وی اضافه کرد: از زمان دولت های گذشته، گروه ها و احزاب مسئولیت ها را تقبل می کردند، اما رئیس جمهور سیزدهم حزبی و گروهی برخورد نمی کند. با افرادی همکاری می کند که پیش از این با آن ها آشنایی نداشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهورگفت:دکتر رئیسی تاکید می کند که هر کس نتوانست مسئولیت خود را انجام دهد برکنار می شود، اما متاسفانه در رسانه های معاند فضاسازی های نادرستی را شاهد هستیم.

وی گفت: برخی از فارغ التحصیلان این دانشگاه مسئولیت داشته اند، اما شاهد اینگونه فضاسازی ها نبوده ایم.

دکتر حسینی اضافه کرد: این ادعا وجود ندارد که شایسته سالاری در تمام کشور اجرا می شود، اما فارغ التحصیلان این دانشگاه توانمندی های قابل توجهی دارند.

وی اضافه کرد: اکنون که گوش شنوایی برای شنیدن مسائل وجود دارد برای حل این مسائل از توانمندی های همه دانش آموختگان دانشگاه ها استفاده شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سفر های استانی در این دولت بسیار بیشتر از گذشته است و پیروزیت هایی همچون پیوستن به پیمان شانگ های و تسریع در فرایند واکسیناسیون کرونا نیز در این دولت اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7426

به "معاون پارلمانی رئیس جمهور: دانشگاه، اتاق فکر جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون پارلمانی رئیس جمهور: دانشگاه، اتاق فکر جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید