مدیر سابق سیا: کاش رئیس جمهوری داشتیم که در اجرای عدالت کارشکنی نمی کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با انتقاد شدید از دونالد ترامپ آرزو کرد، کاش آمریکا رئیس جمهوری داشت که برای ادامه حیات سیاسی خود مانع از اجرای عدالت نمی شد و انقدر از رو شدن دستش به عنوان متقلب نمی ترسید.

مدیر سابق سیا: کاش رئیس جمهوری داشتیم که در اجرای عدالت کارشکنی نمی کرد

جان برنان، مدیر سابق سازمان سیا در توییتی نوشت: فقط تصور کنید کاش ما رئیس جمهوری داشتیم که در ترس دائمی از رو شدن دستش به عنوان متقلب زندگی نمی کرد و مجبور نمی شد برای تداوم حیات سیاسی خود مانع از اجرای عدالت شود و آنقدر از مهارت های رهبری، هوش و پایداری برخوردار بود که به چالش های مهم فراوان آمریکا رسیدگی می کرد.

این توییت برنان بعد از آن منتشر می شود که رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده تحقیقات مربوط به ارتباط کمپین ریاست جمهوری 2016 ترامپ با روسیه گزارش اش از این تحقیقات خود را منتشر و گفت، مدرکی دال بر هماهنگی کمپین انتخاباتی ترامپ با روسیه پیدا نکرده است.

توییت برنان در عین حال بعد از آن منتشر می شود که او در مصاحبه ای با شبکه MSNBC در ماه گذشته میلادی بعد از انتشار خلاصه ای از گزارش مولر از سوی دادستان کل آمریکا گفت: نمی دانم که آیا اطلاعات نادرست دریافت کرده ام یا خیر اما من مظنون به این بودم که مسائل بیشتری در این گزارش مطرح شود.

او گفت: من شاد شدم که معین شد توطئه مجرمانه ای با دولت روسیه علیه انتخابات ما وجود نداشته است. ، ایسنا

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1180

به "مدیر سابق سیا: کاش رئیس جمهوری داشتیم که در اجرای عدالت کارشکنی نمی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق سیا: کاش رئیس جمهوری داشتیم که در اجرای عدالت کارشکنی نمی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید