مدیران موفق دستگاه های عمرانی استان بوشهر معرفی می شوند

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مهرداد ستوده عصر یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر در شهرستان کنگان گفت: کوشش های گسترده ای به منظور توسعه زیرساخت های در استان بوشهر انجام شده و شاهد اجرای طرح ها و پروژه های متعددی در نقاط مختلف استان هستیم.

مدیران موفق دستگاه های عمرانی استان بوشهر معرفی می شوند

وی در ادامه یکی از اولویت های استان بوشهر را توسعه بخش گردشگری به ویژه در مناطق ساحلی اعلام کرد و اضافه کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری همه شهرها و روستاهای استان بوشهر باید انجام گردد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر توضیح داد: مسئولان به وسیله رسانه ملی و سایر رسانه ها و فضای مجازی باید در زمینه معرفی ظرفیت های گردشگری اقدام نمایند تا مردم سایر نقاط کشور با این ظرفیت ها آشنا شوند.

وی یادآور شد: در جنوب استان، علاوه بر ظرفیت های گردشگری دریایی، گردشگری صنعتی نیز وجود دارد که باید ضمن معرفی این ظرفیت، نسبت به جذب گردشگران داخلی و خارجی اهتمام ورزیم و شهرداران نباید در این راستا هیچ فرصتی را هدر دهند.

ستوده تاکید نمود: در زمینه گردشگری دریایی و گردشگری صنعتی باید بستر را فراهم و مسیر را معین کنیم تا به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر اعلام کرد: از هفته جاری جلسات کنترل پروژه های عمرانی در استانداری و همچنین در دستگاه های مرتبط برگزار می گردد و پروژه های هدفگذاری شده برای افتتاح در دهه فجر به صورت مستمر مورد بازدید کارشناسان حوزه معاونت عمرانی استانداری قرار می گیرند.

ستوده توضیح داد: با ارزیابی دقیق و علمی مبتنی بر واقعیت مدیران موفق دستگاه های عمرانی استان در دهه فجر به مردم معرفی و مورد تقدیر مدیریت ارشد استان نیز قرار می گیرند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر در بازدید از پروژه های مهم عمرانی در شهرستان کنگان گفت: عدم تکمیل به موقع پروژه های عمرانی موجب یاس و ناامیدی مردم می گردد و از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل پروژه ها در حداقل زمان ممکن بهره می بریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 365

به "مدیران موفق دستگاه های عمرانی استان بوشهر معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران موفق دستگاه های عمرانی استان بوشهر معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید