مدل 5G گلکسی اس 10 معرفی گردید

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدل 5G گلکسی اس 10 معرفی به همراه نمایشگر 6.7 اینچی و 6 دوربین معرفی گردید.

مدل 5G گلکسی اس 10 معرفی گردید

اگرچه هر سه مدل اصلی گلکسی اس 10 از ویژگی های قابل توجه زیادی بهره می برند، ولی باید بگوییم مدل 5G گلکسی اس 10 در مقایسه با آن ها از قابلیت های پر زرق وبرق تری بهره می برد. سامسونگ برای این گوشی، فقط به پشتیبانی از فناوری 5G بسنده نکرده و قابلیت های هیجان انگیزی برای آن تدارک دیده است. به عنوان مثال، نمایشگر این گوشی حتی از گلکسی نوت 9 هم بزرگ تر است.

مدل 5G گلکسی اس 10 از نمایشگر 6.7 اینچی خمیده Dynamic AMOLED بهره می برد. نمایشگر این گوشی مانند دیگر مدل های گلکسی اس 10، از جمله نخستین نمایشگرهای گوشی های هوشمند هستند که از استاندارد HDR10+ پشتیبانی می نمایند و ضمناً نباید بهره گیری آن از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را فراموش کنیم که مبتنی بر فناوری فراصوت است.

از لحاظ شبکه های 5G، این گوشی خوشبختانه از هر دو شبکه mmWave و sub-6GHz پشتیبانی می نماید. این گوشی با توجه به منطقه عرضه، همراه با تراشه اسنپ دراگون 855 یا اگزینوس 9820 عرضه می گردد. در کنار این تراشه، 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است ولی باید خاطرنشان کنیم که این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی نماید.

در پنل پشتی و جلویی، دوربین ToF برای اسکن سه بعدی محیط و قابلیت Video Live focus تعبیه شده است. به لطف این قابلیت، در زمان فیلمبرداری هم می توانید پس زمینه را محو و افکت بوکه را اعمال کنید. در پنل پشتی این گوشی 4 دوربین دیده می گردد.

دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی و لنز دارای دیافراگم دوگانه (F/1.5 و F/2.4) بهره می برد. در کنار آن، یک دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به لنز تله فوتو واقع شده است؛ هر دوی این دوربین ها، دارای لرزشگیر اپتیکال هستند. دوربین سوم هم از نوع اولتراواید و دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است. دوربین های اصلی می توانند ویدیوهای 4K با استاندارد HDR10+ ضبط نمایند. همچنین دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی هم از پس ضبط ویدیوهای 4K برمی آید.

سامسونگ برای این گوشی، باتری بسیار حجیم 4500 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته و خوشبختانه مدل 5G گلکسی اس 10 از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می نماید. سرعت شارژ بی سیم این گوشی هم مانند دیگر برادران خود 15 وات است و برای شارژ بی سیم معکوس، توان 9 واتی را ارائه می دهد.

این گوشی دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و نفوذ آب است. از دیگر قابلیت های آن، می توانیم به پشتیبانی از سامسونگ DeX و بهره گیری از اسپیکرهای استریو مبتنی بر Dolby Atmos اشاره کنیم. در رابطه با قیمت و تاریخ عرضه هم سامسونگ هنوز اظهارنظر نکرده است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 876

به "مدل 5G گلکسی اس 10 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل 5G گلکسی اس 10 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید