مددی: همه همگروه های استقلال مدعی هستند، کودک آزاری طرفداران تلخ بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرعامل باشگاه استقلال می گوید که همه تیم ها در گروه C لیگ قهرمانان آسیا مدعی هستند و استقلال کار سختی داشته است.

مددی: همه همگروه های استقلال مدعی هستند، کودک آزاری طرفداران تلخ بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، احمد مددی در ارزیابی خود نسبت به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: با تصمیم AFC این دوره از رقابت ها با افزایش تعداد تیم های شرکت نماینده همراه بوده و به نظرم شاهد نوعی ناهمگونی بین گروه ها هستیم. در این رابطه حتماً باید کارشناسان محترم نظر بدهند، اما بنده تصور می کنم به طور کلی سطح رقابت ها بالاست و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی به مرحله بعد صعود نمایند.

وی در مورد عملکرد تیم های رقیب استقلال در گروه C مطرح نمود: رقبای ما هم در گروه C همه کوشش خود را انجام می دهند که نتایج خوبی کسب نمایند، اما از آنجایی که همه مردم عزیزمان هم دیدند ما یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. اصولاً سبک مربیگری آقای مجیدی همانطور که بارها هم خودشان گفتند تهاجمی است. تیم های همگروه استقلال هم همگی در این رقابت ها مدعی هستند و با تمام امکانات خودشان پا به میدان گذاشته اند. همانطور که می دانید گروه ما واقعاً گروه سختی است. هرچند تیم الشرطه عراق از این گردونه خارج شده، اما رقابت اصلی بین استقلال، الدحیل و الاهلی عربستان است. این مهم نیز قابل ذکر است که الاهلی عربستان میزبان گروه C بوده که رقابت همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایط میزبانی شهر جده و شرایط کنترل کرونا گفت: در مجموع شرایط میزبانی تا بدین لحظه مناسب بوده، اما مشکلاتی هم ما در این بین داشتیم از جمله دوری راستا زمین تمرین با محل اقامت بازیکنان و همچنین بازی در زمین شماره 2 به جای استادیوم اصلی ملک عبدالله و ساعت برگزاری مسابقات. پروتکل های بهداشتی هم تا اینجای کار خیلی خوب رعایت شده و مسئولان پزشکی AFC خیلی خوب رعایت کردند و دقت عمل لازم را در این زمینه داشته اند.

مددی ادامه داد: فعلاً تمرکز ما به عنوان مجموعه استقلال روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود است. با شناختی که از آقای مجیدی و کادر فنی دارم و البته انگیزه بالای بازیکنان، اطمینان دارم در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هم شاهد نمایش های دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات تلخ اخیر در ماجرای کودک استقلالی گفت: این اتفاق تلخ بود و ما هم در بیانیه ای که صادر شد، انزجار خود را از این گونه اقدامات نابهنجار و تلخ اعلام کردیم و اطلاعیه های لازم را هم صادر شد و هرگونه کودک آزاری را محکوم می کنیم. بدون شک از محمدمهدی عزیز بعد از رقابت های آسیایی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: از همه طرفداران تشکر نموده و خواهش می کنم ما را از دعای خیر خود فراموش ننمایند تا استقلال بتواند با کوشش کادر فنی و بازیکنان از سد الاهلی بگذرد که دل طرفداران خونگرم و عزیزمان را شاد کنیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6789

به "مددی: همه همگروه های استقلال مدعی هستند، کودک آزاری طرفداران تلخ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مددی: همه همگروه های استقلال مدعی هستند، کودک آزاری طرفداران تلخ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید