مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد، اوضاع آبی ها بحرانی بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، محسن یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال گفت: بالاخره پس از هفته ها انتظار و صحبت هایی که مبنی بر آمدن یا نیامدن استراماچونی بود، این مربی ایتالیایی دیگر به ایران بازنگشت و باشگاه هم خیلی زود جانشین وی را انتخاب کرد.

مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد، اوضاع آبی ها بحرانی بود

وی تأکید کرد: فرهاد مجیدی که به عنوان سرمربی استقلال معرفی گردید، یکی از بازیکنان قدیمی، خوشنام و محبوب آبی پوشان است و طرفداران علاقه خاصی به او دارند البته مجیدی در شرایطی به استقلال آمد که شرایط این تیم بسیار بحرانی بود و اعتقاد دارم با این کار از خود گذشتگی کرد زیرا می داند چه راه سختی در پیش دارد و مطمئناً بعضی ها انتقادهای زیادی در ادامه راه از وی خواهند کرد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه نمود: مجیدی به همراه بازیکنانش راه سختی در پیش دارند، بازی های بسیار سنگین و مهمی پیش روی مجیدی و بازیکنان است و آنها باید تمام کوشش خود را به کار گیرند تا بتوانند از این دیدارهای سنگین سربلند بیرون آیند.

یوسفی در خصوص انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان دستیار فرهاد مجیدی گفت: نامجومطلق یکی از بهترین بازیکنان در دوران خودش بود، وی از لحاظ فنی قابلیت های بسیاری دارد و همه در زمان سرمربیگری صمد مرفاوی در استقلال شاهد این موضوع بودند. نامجومطلق می تواند در ادامه راه یاری های مؤثری به فرهاد مجیدی داشته باشد، چرا که وی درک بالایی از فوتبال دارد و مطمئناً می داند که استقلال در مقابل حریفان سخت قرار خواهد گرفت بنابراین نامجومطلق با دید فنی بالایی که دارد، می تواند به استقلال یاری نموده تا در مقابل حریفانش سربلند باشد.

وی درباره حضور ارسلان مطهری در استقلال اعلام کرد: خوشبختانه یک مهاجم جدید به استقلال پیوست. مطهری بازیکن خوبی است که قرار بود یکی، دو سال پیش به استقلال بیاید اما شرایط برای او مهیا نشد البته سال جاری به خواسته اش رسید و حالا می تواند در کنار قاعدی و دیاباته، خیال استقلال را از بابت مهاجم راحت کند. امیدوارم مطهری بتواند با آرامش و بدون حاشیه، کارش را در استقلال آغاز کند.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در رابطه با آغاز تمرینات آبی پوشان گفت: خوشحالم استقلال تمریناتش را آغاز کرد، این اتفاق باید زودتر انجام می شد اما با توجه به شرایطی که تیم داشت، شرایط سرمربی آن معین نبود. ما روزهای زیادی را از دست دادیم اگرچه روز گذشته شنیدم بعضی بازیکنان به دلیل مسائل اقتصادی، حاضر نبودند در تمرین حضور پیدا نمایند اما آغاز تمرینات اتفاق خوبی بود. من امیدوارم استقلال بتواند تا 27 دی ماه که قرار است برابر تیم فولاد خوزستان در اهواز به میدان برود، به آمادگی کامل از لحاظ بدنی و تاکتیکی برسد.

یوسفی در خاتمه اعلام نمود: امیدوارم طرفداران کنار تیم باشند. استقلال روزهای سخت و بحرانی را سپری نموده اما همه باید دست به دست هم بدهیم و حالا که مجیدی سکان راهنمایی استقلال را بر دست گرفته، از وی حمایت کنیم؛ البته اگر می خواهیم استقلال دوباره به صدر جدول بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3594

به "مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد، اوضاع آبی ها بحرانی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی با قبول مسئولیت استقلال ریسک کرد، اوضاع آبی ها بحرانی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید