گزارش سایت فوتبال ترایب از احتمال پیوستن مدافع پیشین سامپدوریا به استقلال

به گزارش نوای پرنده پارسی، آبی پوشان پایتخت ایران در آستانه به خدمت دریافت مدافع پیشین تیم فوتبال سامپدوریا هستند.

گزارش سایت فوتبال ترایب از احتمال پیوستن مدافع پیشین سامپدوریا به استقلال

به گزارش خبرنگاران، سایت فوتبال ترایب که تمرکزش روی پوشش اخبار فوتبال آسیا است در گزارشی نوشت؛ باشگاه استقلال در آستانه به خدمت دریافت دنیل پاولوویچ، مدافع پیشین سامپدوریا است. استقلال در این تابستان آندره آ استراماچونی، سرمربی پیشین اینتر را استخدام کرد و این سرمربی ایتالیایی اکنون در کوشش است تا تیم تحت هدایتش را با بازیکنانی از سری A ایتالیا تقویت کند.

استقلال اخیراً چیک دیاباته، مهاجم پیشین تیم بنونتو ایتالیا را به خدمت گرفت و حالا به دنبال مدافعی جدید به منظور تقویت خط دفاعی آسیب پذیرش است. پاولوویچ که سابقه بازی برای تیم های فروزینونه و کروتونه را هم دارد، می تواند در پست دفاع میانی و دفاع چپ هم بازی کند. این مدافع 31 ساله همچنین سابقه 2 بازی ملی با پیراهن بوسنی وهرزگوین را دارد.

ترکیب استقلال در این تابستان دستخوش تغییر قابل توجهی شده و آنها 16 بازیکن خود را از دست داده اند که از آن جمله می توان به چهار مدافع اشاره نمود که فصل گذشته به طور مرتب برای آبی پوشان بازی می کردند.

اگر پاولوویچ به استقلال ملحق گردد، نهمین خرید تابستانی آبی های تهران لقب خواهد گرفت. با وجود اینکه این مدافع بوسنیایی پیشنهادی از هلاس ورونا هم دارد اما پیشنهاد استقلال به اندازه ای خوب است که او را برای بازی در لیگ برتر ایران متقاعد کند.

به گزارش خبرنگاران، این مدافع 31 ساله در حال حاضر عضو تیم پروجای ایتالیا است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1807

به "گزارش سایت فوتبال ترایب از احتمال پیوستن مدافع پیشین سامپدوریا به استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش سایت فوتبال ترایب از احتمال پیوستن مدافع پیشین سامپدوریا به استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید