ماه رمضان؛ ماه رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از آسیب های روحی، لزوم استفاده دانشگاهیان از فرصت قرنطینه برای ارتباط بیشتر با خدا

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال گفت: ماه مبارک رمضان، ماه رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری برای پیشگیری از آسیب های روحی است.

ماه رمضان؛ ماه رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از آسیب های روحی، لزوم استفاده دانشگاهیان از فرصت قرنطینه برای ارتباط بیشتر با خدا

امان الله پیشوا در تبادل نظر با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، با اشاره به شروع ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه مهمانی خدا و ماه رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری برای پیشگیری از آسیب های روحی است.

وی اضافه نمود: این ماه، ماه تقویت قوای درونی و جسمی با روزه دریافت، تمرین کسب تقوای الهی با پرهیز و خودنگهداری، تعادل در خوردن و آشامیدن، رعایت اصول اجتماعی و حقوق دیگران و تمرکز بیشتر در عبادات و ارتباط با خداست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با بیان اینکه دانشگاهیان باید در شرایط قرنطینه و دور از دغدغه های بیرون از خانه ساعات و لحظه های روزه داری را قدر بدانند و با خدا ارتباط بیشتری داشته باشند، گفت: باید از فرصت ارزشمند ضیافت الهی که هر نفس کشیدن آن عبادت است، استفاده کرد و امیدوارم که به برکت این ماه مبارک، آرامش، معنویت، سلامتی و نشاط فردی و اجتماعی نصیب جامعه اسلامی گردد .

پیشوا اعلام نمود: در دوران قرنطینه و ایام کرونا، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در همه جنبه های زندگی برای پیشگیری از آسیب های بیماری خطرناک کووید-19 لازم است و باید با تضرع در لحظات سحر و افطار، از خدای متعال بخواهیم که ویروس منحوس کرونا ریشه کن گردد .

4118/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4494

به "ماه رمضان؛ ماه رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از آسیب های روحی، لزوم استفاده دانشگاهیان از فرصت قرنطینه برای ارتباط بیشتر با خدا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه رمضان؛ ماه رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از آسیب های روحی، لزوم استفاده دانشگاهیان از فرصت قرنطینه برای ارتباط بیشتر با خدا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید