فیلم کوین کاستنر در صدر باکس آفیس هفته انتخابات نهاده شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، کوین کاستنر و دایان لین با فیلم جدید رهایش کن در صدر فروش گیشه های آمریکا قرار گرفتند.

فیلم کوین کاستنر در صدر باکس آفیس هفته انتخابات نهاده شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، فیلم رهایش کن ساخته فوکوس فیچرز در باکس آفیس هفته انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که تا حدود زیادی بی رمق بود، کمی تحرک ایجاد کرد و آخر هفته را با فروش تقریبی 4.1 میلیون دلار شروع کرد.

در دوران پاندمی کووید -19، این رقم فروش پایین برای اول کردن فیلم کافی بود.

فوکوس همچنین با اکران فیلم ژانر وحشت بیا بازی کن در هفته دوم نمایشش توانست رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. این فیلم که محصول مشترک این کمپانی با شرکت امبلین پارتنرز است توانست 1.7 میلیون دلار بفروشد و فروش کل خود را به 5.6 میلیون دلار برساند.

فوکوس فیچرز که بخشی از شرکت یونیورسال پیکچرز است، به خاطر قراردادی که شرکت مادر آن با سینما های ای ام سی امضا نموده توانسته در دوران کرونا فعال بماند. قرارداد به آن ها اجازه می دهد فیلم های شان را ظرف 17 روز از اکران سینمایی، در پلتفرم های ویدیویی هم پخش نمایند و به ازای آن ای ام سی بخشی از سود های دیجیتال را به خود اختصاص می دهد.

در فیلم رهایش کن کوین کاستنر نقش یک کلانتر بازنشسته را بازی می نماید و دایان لین همسر اوست. آن ها مزرعه خود در مونتانا را رها می نمایند تا نوه شان را از دست یک خانواده خطرناک که در داکوتا زندگی می نماید، نجات دهند.

لزلی منویل که برای کارش در فیلم نخ خیال در سال 2017 نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود، از دیگر بازیگران فیلم است. توماس بزوکا فیلمساز سنگ خانوادگی این پروژه را نوشته و کارگردانی نموده است.

در آخر هفته ای که گذشت، فیلم کمدی جنگ با پدربزرگ با نقش آفرینی رابرت دنیرو 1.5 میلیون دلار فروخت و در رتبه سوم نهاده شد. به این ترتیب فروش این فیلم پس از سه هفته اکران به 13.4 میلیون دلار رسیده است.

فیلم سارق صادق محصول اوپن رودز با نقش آفرینی لیام نیسون که چهارم شد 1.1 میلیون دلار فروخت. به این ترتیب فروش کل فیلم به 11.2 میلیون دلار رسید.

تنت کریستوفر نولان جمع پنج فیلم اول را تکمیل کرد و داخل آمریکا 905 هزار دلار فروخت. به این ترتیب فروش این فیلم علمی تخیلی در آمریکا به 55.1 میلیون دلار رسید و در سطح دنیا هم این فیلم 350.8 میلیون دلار فروخته است.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5548

به "فیلم کوین کاستنر در صدر باکس آفیس هفته انتخابات نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوین کاستنر در صدر باکس آفیس هفته انتخابات نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید