فیلم جدید جیمز باند به جای سینما توسط سرویس های آنلاین پخش می گردد؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، بعضی از سرویس های پخش آنلاین فیلم های سینمایی به دنبال خرید فیلم آخر جیمز باند، زمانی برای مردن نیست هستند تا جیمزباند جدید هم همانند مولان به جای اکران عمومی به وسیله یکی از این وی اودی ها پخش گردد.

فیلم جدید جیمز باند به جای سینما توسط سرویس های آنلاین پخش می گردد؟

همه گیری کرونا باعث شد چرخه ساخت و اکران فیلم های سینمایی دستخوش تغییرات بسیاری گردد. اغلب کمپانی های عظیم ترجیح دادند فیلم های خود را به صورت آنلاین پخش نمایند یا تاریخ اکران آن ها را تا سال 2021 به تعویق بیندازند. یونیورسال پیکچرز و یونایتد آرتیستس نیز برای اکران فیلم زمانی برای مردن نیست چنین تصمیمی گرفتند تا جیمزباند جدید با چند ماه تاخیر نسبت به زمان از قبل مشخص شده به سینماها بیاید. اما از آنجایی که ممکن است شیوع کروناویروس و شرایط نابه سامان کنونی تا انتهای سال 2021 نیز باقی بماند، بعضی سرویس های آنلاین همچون نتفلیکس و آمازون قصد دارند امتیاز پخش بیست وپنجمین فیلم جیمزباند را خریداری نمایند.

  • 10 فیلم جاسوسی که باید ببینید

براساس گزارشات، سازندگان زمانی برای مردن نیست قصد دارند این فیلم را به مبلغ 600 میلیون دلار بفروشند، اما نتفلیکس و آمازون این رقم را غیرمنصفانه می دانند. بنابر تحلیل جدید شرکت بلومبرگ به دنبال تاخیرهای پیاپی فیلم جدید جیمزباند، استودیوی فیلم سازی مترو گلدوین مایر متحمل ضرر 30 تا 50 میلیون دلاری شده است. لین گزارشات درحالی منتشر شده اند که مترو گلدوین مایر در پاسخ به پرسش ورایتی در این باره اعلام نموده است: ما درباره شایعات توضیحی نمی دهیم. این فیلم برای فروش نیست. اکران فیلم به آوریل 2021 موکول شده است تا امکان تجربه تماشای جیمزباند جدید در سالن های سینما به وجود بیاید.

علی رغم جواب صریح و واضح استودیو سازنده فیلم زمانی برای مردن نیست، بعضی از رسانه ها کماکان معتقدند اگر اوضاع همه گیری کرونا سر و سامان پیدا نکند، جیمزباند بعدی به نتفلیکس یا آمازون فروخته خواهند شد.

زمانی برای مردن نیست آخرین فیلم جیمزباند با حضور دنیل کریگ در نقش مامور 007 است و با بودجه قابل توجه 250 میلیون دلاری ساخته شده است. جیمز باند جدید یکی از پرحاشیه ترین فیلم های چند سال اخیر هالییود بوده است. از آسیب دیدگی بازیگر و یک انفجار در استودیو که منجر به زخمی شدن بعضی از عوامل فراوری شد گرفته تا انتخاب بازیگران، تعویض کارگردان و تاخیر چندین باره در زمان اعلام شده برای اکران. فوکوناگا اولین کارگردان متولد ایالات متحده آمریکا است که قرار است یک فیلم از مجموعه جیمز باند را کارگردانی کند. پیش از این قرار بود دنی بویل کارگردان انگلیسی فیلم هایی چون میلیونر زاغه نشین (Slumdog Millionaire) و رگ یابی (Trainspotting) جیمز باند جدید را کارگردانی کند اما نهایتاً اعلام شد این کارگردان به دلیل زاویه دید متفاوت با تیم فراوری از این پروژه جدا شده است و کار به فوکوناگا سپرده شد . موضوعی که سبب شد استودیو مترو گلدوین مایر مطابق نظر این کارگردان تغییراتی در فیلمنامه ایجاد کند.

زمانی برای مردن نیست قرار است در تاریخ 13 فروردین 1400 (2 آوریل) در سراسر جهان اکران گردد.

منبع: Variety

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5416

به "فیلم جدید جیمز باند به جای سینما توسط سرویس های آنلاین پخش می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید جیمز باند به جای سینما توسط سرویس های آنلاین پخش می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید