فعالیت 29 رشته ورزشی بلامانع شد ، بازگشایی استادیوم تختی و انقلاب شهرکرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با استناد به مصوبه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: فعالیت 29 رشته ورزشی انفرادی در صورت اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده بلامانع است.

فعالیت 29 رشته ورزشی بلامانع شد ، بازگشایی استادیوم تختی و انقلاب شهرکرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، حمید کریمی، در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: این رشته های ورزشی شامل تنیس، تنیس روی میز، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی، تیراندازی با کمان، سوار کاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی، ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی، غواصی، دارت، پتانگ و شطرنج است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تمام باشگاه های مرتبط با ورزش های اعلام شده موظف هستند پیش از شروع فعالیت، در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند و قبل از بازگشایی مربیان و مسئولان باشگاه تحت آموزش مجازی آشنایی با ویروس کرونا و راه های مقابله با آن قرار گیرند و تعهدنامه بهداشتی موجود در سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی را تکمیل نمایند.

کریمی گفت: تعداد 23 پروتکل بهداشتی برای بازگشایی این 29 رشته ورزشی معین شده است و نظارت مستمر بر فعالیت این رشته های ورزشی خواهد بود.

وی گفت: فعالیت استادیوم تختی و انقلاب شهرکرد در رشته های مذکور شروع شده است، طی نامه ای به فرمانداران شهرستان های استان ابلاغ شد که به باشگاه ها و مراکز ورزشی مرتبط با 29 رشته معین شده مجوز بازگشایی دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4613

به "فعالیت 29 رشته ورزشی بلامانع شد ، بازگشایی استادیوم تختی و انقلاب شهرکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 29 رشته ورزشی بلامانع شد ، بازگشایی استادیوم تختی و انقلاب شهرکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید