عکس و فیلم جنازه های 4 کودک زنده به گور شده در هوتک ! ، چابهار در ماتم و شوک

به گزارش نوای پرنده پارسی، حوادث خبرنگاران: چهار کودک چابهاری در یک گودال زنده به گور شدند.

عکس و فیلم جنازه های 4 کودک زنده به گور شده در هوتک ! ، چابهار در ماتم و شوک

به گزارش خبرنگاران، صدای خنده و بازی بچه های روستای بنو اسحاق بازار از توابع بخش پیر سهراب چابهار در میان کوچه های خاکی می پیچید.

دو هفته ای می شد که اهالی روستا گودالی برای دپوی آب رودخانه حفر کرده بودند و بچه ها هم در آن بازی می کردند.

روز جمعه ظهر هم مثل خیلی وقت های دیگر بچه ها در گودال مشغول بازی بودند.آن روز بچه ها بعد از تمام شدن کلاس قران به سمت هوتک دویدند تا در آن بازی کنند که ناگهان صدای فریادهای آنها در کسری از ثانیه در آوار خاک و گرد و غبار غلیظ مدفون شد.

آقای حاجی ستار عضو شورای روستا در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران گفت:یکدفعه اهالی روستا دیدند که کوچه پر از خاک شد و متوجه شده بودند که گودالی که خاکبرداری شده بود،نشست کرده و بچه ها در گودال مدفون شده بودند.مردم بلافاصله با بخشداری تماس گرفتند و تقاضای کمک کردند اما از هیچ ارگانی کسی به کمک آنها نیامد.

مرگ تلخ 4 کودک چابهاری

اهالی روستا سراسیمه به سمت گودال می دویدند.اطراف خود را نگاه می کردند تا بقهمند کدام بچه ها زیر آوار مانده اند.بچه ها خودشان تند تند نام دوستانشان را با گریه می گفتند.7 کودک زیر آوار مانده بودند و اهالی با امکانات کمی که در دست داشتند در یک ساعت و نیم لحظات نفس گیر و پر از اضطراب بدون هیچ کمکی توانستند بچه ها را از زیر آوار بیرون بیاورند.

حاجی ستار در ادامه گفت:بچه ها را خیلی سریع به بیمارستان منتقل کردند اما دیگر کار از کار گذشته بود و 4 کودک 6 تا 12 ساله جان خودشان را از دست دادند.دو تا از بچه ها مداوا و مرخص شدند اما حال یکی از آنها وخیم است.

اسلم جدگال،علیرضا جدگال،دانیال پیل پایه و محمدطاها درج تنگ؛ اسامی 4 پسری است که در این حادثه دردناک جان خود را از دست دادند.

منبع: رکنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7420

به "عکس و فیلم جنازه های 4 کودک زنده به گور شده در هوتک ! ، چابهار در ماتم و شوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس و فیلم جنازه های 4 کودک زنده به گور شده در هوتک ! ، چابهار در ماتم و شوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید