عمران خان از پایان مسائل اقتصادی در پاکستان خبر داد

به گزارش نوای پرنده پارسی، نخست وزیر پاکستان ضمن انتقاد از مافیای موجود در بازار گفت: صبر و تحمل مسائل اقتصادی کشور را حل کرد.

عمران خان از پایان مسائل اقتصادی در پاکستان خبر داد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان از پایان مسائل مالی کشور خبر داده و تاکید کرد: پاکستان ظرف 6 ماه آینده فرایند صعودی اقتصاد خود را آغاز خواهد کرد.

وی شرح داد: در تمام این مدت دولت با مافیای موجود در بازار مبارزه کرده و عاقبت توانست مفسدین مالی و مالی کشور را شکست دهد.

نخست وزیر پاکستان افزود: ما از زمان روی کار آمدن با مسائل مالی روبرو بودیم که ارثیه دولت های سابق بود ولی صبر و تحمل مردم پاکستان باعث شد که این مسائل به پایان برسند.

عمران خان گفت: رئیس بانک جهانی نیز از اقتصاد رو به رشد پاکستان تعریف کرده و آن را الگوی خوبی برای کشورهای در حال توسعه معرفی کرده است.

رئیس حزب تحریک انصاف افزود: سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری به پاکستان می آیند و این یک اتفاق بسیار مثبت است که رخ می دهد.

وی با اشاره با خروج نواز شریف از کشور گفت: ما تنها در یک حرکت انسان محبت آمیز و برای درمان یک فرد بیمار به او اجازه خروج از کشور را دادیم.

عمران خان گفت: در شهرهایی مانند پیشاور مردم از آلودگی هوا رنج می بردند و بسیاری از مشاغل تحت تاثیر منفی آلودگی قرار داشت.

نخست وزیر پاکستان با اشاره به عملکرد سروزیر ایالت پنجاب گفت: ما از او راضی هستیم و عثمان بزدار با جدیت پروژه های عمرانی از جمله مترو شهر لاهور را پیگیری می کند.

گفتنی از زمان روی کار آمدن عمران خان مسائل مالی گریبان پاکستان را گرفته بود و افزایش سرسام آور قیمت اقلامی ضروری مانند گوجه فرنگی و بنزین مسائل زیادی را برای شهفرایندان این کشور به وجود آورده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3155

به "عمران خان از پایان مسائل اقتصادی در پاکستان خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان از پایان مسائل اقتصادی در پاکستان خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید