ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به صفر رسید

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: با توجه به تعطیلی مهمان پذیرها و محدودیت فعالیت مراکز اقامتی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، ضریب اشغال این مراکز به صفر درصد رسیده است.

ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به صفر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه روز یکشنبه سوم فروردین ماه 99 بابیان این مطلب اظهار کرد: با شروع تعطیلات نوروزی هیچ یک از واحدهای اقامتی استان، مسافر جدیدی پذیرش نکرده اند.

او توضیح داد: تمامی واحدهای بوم گردی و مهمان پذیرهای دولتی در شهرستان های هشتگانه استان تعطیل است و خدماتی به مسافران ارائه نمی گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی بابیان اینکه تأسیسات گردشگری ازجمله دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مشمول امکان بهره مندی از تعویق پرداخت تسهیلات در اسفند 98 و دوماهه اول سال 99 شده اند، گفت: بر این اساس این افراد مجاز خواهند بود، سه قسط اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 را نپردازند.

او بابیان اینکه در نوروز سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، سفرهای مردم کاهش چشمگیر دارد، اضافه نمود: ماندن در خانه، کاهش سفرها و قطع زنجیره انتقال ویروس به کنترل هرچه سریع تر این بیماری یاری می نماید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4084

به "ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به صفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضریب اشغال واحدهای اقامتی خراسان شمالی به صفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید