اجرای بیش از 10هزار بازدید از تأسیسات گردشگری مازندران

به گزارش نوای پرنده پارسی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: بیش از 10هزار مورد بازدید از تأسیسات گردشگری استان اجرا شده است.

اجرای بیش از 10هزار بازدید از تأسیسات گردشگری مازندران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه چهارشنبه 13 فروردین 99 با اعلام این خبر گفت: از 4 اسفند 98 تا 10 فروردین سال جاری و در جریان بازدید نظارتی از خانه و ویلاهای استیجاری بدون مجوز در استان، بیش از 700 مورد اخطار شفاهی و 389 مورد اخطار کتبی صادر شد.

او با اشاره به همراهی خوب فرمانداران، دادستان شهرستان ها و دستگاه های اجرایی سطح استان گفت: در این مدت بیش از 1300 مورد بازدید در قالب کمیته مشترک صورت گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: از تاریخ 4 اسفند 98 تا 10 فروردین سال جاری و با همکاری دستگاه های نظارتی و انتظامی، 202 مورد خانه، ویلاهای استیجاری غیرمجاز و همچنین واحدهای پذیرایی که قلیان ارائه می کردند، پلمب شدند.

اوضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروی های یگان حفاظت، مدیران و کارشناسان ستاد و ادارات شهرستانی گفت: قریب به اتفاق تابلوهای تبلیغاتی اجاره خانه و ویلاهای غیرمجاز، در سطح استان جمع آوری شدند و این فرایند تا دستورات بعدی ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4183

به "اجرای بیش از 10هزار بازدید از تأسیسات گردشگری مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای بیش از 10هزار بازدید از تأسیسات گردشگری مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید