شهردار تهران: با انتخاب شورایاران فصل تازه ای در اداره شهر رقم بزنید

به گزارش نوای پرنده پارسی، پیروز حناچی شهردار تهران با دعوت از شهروندان برای نقش آفرینی پرشور در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها از مردم خواست با مشارکت در این انتخابات فصل تازه ای را در اداره امور شهر رقم بزنند.

شهردار تهران: با انتخاب شورایاران فصل تازه ای در اداره شهر رقم بزنید

شهردار تهران در توییتی نوشت: محلات پایتخت برای یک رویداد بزرگ مهیا شده اند و انشاءالله انتخابات پرشور و نشاطی را در 352 محله تهران شاهد خواهیم بود.

به گفته وی اگر شهروندان نسبت به منطقه و محله ای که در آن زندگی می نمایند احساس تعلق داشته باشند، هزینه های مدیریت شهری هم کاهش پیدا می نماید؛ در این راستا، روز آدینه با برگزاری انتخابات انجمن های شورایاری اولین قدم را بر می داریم.

شهردار تهران همچنین در بازدید از ستاد مرکزی اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری های محلات شهر تهران اظهارداشت: این انتخابات تدارکات پیچیده ای دارد و این تدارکات برای رسیدن به یک هدف در نظر گرفته شده است؛ هدف این است که تصمیم هایمان را به وجدان عمومی جامعه نزدیک تر و به خواست های محلی مردم بیشتر توجه کنیم.

شهردار تهران توضیح داد: امیدوارم به نقطه ای برسیم که تمام درآمد یا بخش عمده ای از درآمد هر منطقه را برای همان منطقه هزینه کنیم.

حناچی با تاکید بر اینکه افزایش میزان مشارکت شهروندان می تواند کیفیت این انتخابات را تضمین کند، گفت: این دوره از انتخابات شورایاری ها به صورت تمام الکترونیک برگزار می گردد؛ یادمان باشد این انتخابات جزو معدود انتخابات های یک کلانشهر است که به طور الکترونیکی برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در گذشته وزرات کشور در شهرهای کوچک انتخابات الکترونیک برگزار کرد، اما انتخاباتی با این وسعت یک مانور برای وزارت کشور نیز محسوب می گردد. همکاران من در شهرداری تهران یک ماه است که برای برگزاری این انتخابات کوشش می نمایند و امیدوارم نتایج قابل قبولی حاصل گردد.

حناچی با اشاره به اینکه باید حس تعلق را در شهروندان تهران تقویت و مردم را از شهرنشین به شهروند تبدیل کنیم، گفت: باید تصمیم هایی که برای شهر گرفته می گردد، به تصمیم های محلی و وجدان عمومی مردم نزدیک تر گردد؛ اگر مردم بدانند درخواست هایشان در اولویت برنامه های شهرداری قرار گرفته است، به طور حتم میزان مشارکت خود را در اداره شهر ارتقا می دهند.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1717

به "شهردار تهران: با انتخاب شورایاران فصل تازه ای در اداره شهر رقم بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران: با انتخاب شورایاران فصل تازه ای در اداره شهر رقم بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید