ششمین کنگره MILT هند؛ بستری برای گفتگوی خریداران و تامین کنندگان سفر

به گزارش نوای پرنده پارسی، گردشگری Bleisure ترکیبی از دو کلمه انگلیسی business به معنی کار و نیز leisure به معنی اوقات فراغت است و به ترکیب سفر کاری با اوقات فراغت اشاره می کند.

ششمین کنگره MILT هند؛ بستری برای گفتگوی خریداران و تامین کنندگان سفر

ششمین اجلاس کنگره سفر لوکس و مایس هند (MICE India & Luxury Travel Congress) در روزهای 31 جولای و 1 آگوست 2018 در دهلی نو برگزار می شود. برآورد می شود که بخش سفر و گردشگری در حال رشد هند تا سال 2020، به طور سالانه بیشتر از 6500٬000 نفر (6 میلیون و 500 هزار نفر) گردشگر خارجی لوکس و مایس (MICE) جذب کند و کنگره MILT، اکنون به بزرگ ترین پلت فرم برای تامین کنندگان در سراسر دنیا تبدیل شده که در پی سرمایه گذاری در این بازار گسترده هستند.

گردشگری مایس (MICE) که اصطلاح خلاصه شده ای برای ملاقات ها، انگیزش ها، کنفرانس ها و نمایشگاه ها است، نوعی گردشگری است که در آن گروه های بزرگی با یک سازماندهی خوب و دقیق، برای یک هدف خاص دور هم جمع می شوند. اهالی این صنعت ترجیح می دهند که از اصطلاح صنعت برگزاری نشست ها یا صنعت رویدادها برای این نوع از گردشگری استفاده کنند تا از ایجاد سردرگمی به خاطر تشابه کلمه انگلیسی مایس (MICE) به نام جمع موش ها که آن هم در انگلیسی به صورت MICE نوشته و خوانده می شود، جلوگیری کنند و نیز، طیف وسیع تری را در این حرفه نشانه رفته باشند.

بو کریگر، طراح و مبتکر نشست های برتر اروپا، که شهرتش را مدیون ایجاد مفهوم طراحی نشست Meetovation معروف در دانمارک است، به همراه کوین عبدالرحمان، سخنران انگیزشی سرشناسی که بیش از 3000 سخنرانی در پنج قاره دنیا انجام داده است، در این کنگره سخنرانی خواهند کرد.

با توجه به گزارش های گروه آمادئوس، نرخ رشد سالیانه (CAGR) بازار لوکس هند، 13٪ بیشتر از نرخ کشورهای دیگر در گروه بریک (کشورهای چین، روسیه، هند و برزیل) است و تا به امروز، بالاترین نرخ در میان 25 کشور مورد مطالعه را داشته است. انتظار می رود که نرخ رشد سالیانه سفرهای لوکس در میان سال های 2015 تا 2025 بیش از 6.2٪ رشد کند. این رقم، سه برابر سریع تر از نرخ کلی مسافرت خواهد بود که برابر با 4.8٪ بوده است.

رشد در بازارهای گردشگری لوکس خارجی هند به علت تغییر در ماهیت گردشگری مایس و کمرنگ شدن مرز بین سفرهای تجاری، سرگرمیی و لوکس است. سید ان. سی، مدیر شرکت QnA International در مورد فرایند گردشگری کاری - سرگرمیی می گوید که اپراتورهای مایس، باید جوابگوی نیازهای مربوط به مسافران کاری عصر تازه باشند و زمان و مکان جلسات را طوری طراحی و برنامه ریزی کنند که کارفرمایان بتوانند سفرهای کاری خود را با یک تعطیلات کوتاه مدت ادغام کنند.

او می افزاید که تنوع زیادی در امکانات و مقصدهای لوکس و مایس خارجی وجود دارد. تقاضای رو به رشدی برای برگزاری رویدادهای مایس و همچنین، مرنام های عروسی لوکس در مکان های متمایز و جذابی مانند کشتی های کروز، به همراه مجموعه وسیعی از سرگرمی ها و فعالیت های سرگرمیی وجود دارد. کنگره MILT فرصت ایده آلی برای دست اندرکاران صنعت سفر و گردشگری دنیا است تا با فرایندهای گوناگون و عوامل تاثیرگذار برای شکل بخشیدن به صنعت سفر لوکس و مایس خارجی هند آشنا بشوند.

بازار هند، در حال حاضر، دومین رشد سریع در میان بازارهای گردشگری خارج از کشور را در میان کشورهای دنیا به خود اختصاص و دست یافتن به سهم 2٪ از کل بازار مایس دنیای تا سال 2025 را هدف خود قرار داده است. این بازار، اکنون، تنها 0.5٪ از بازار دنیای را در اختیار دارد.

کنگره MILT این فرصت را به کسب و کارهای گردشگری و سفر لوکس و مایس در آسیا، اروپا، خاورمیانه و بخش های دیگر دنیا بخشیده است تا شرکت های پیشرو در هند و کارشناسان سفر لوکس این کشور را بشناسند و در اجرای فعالیت های مربوط به سفر لوکس و مایس با آن ها همکاری کنند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7533

به "ششمین کنگره MILT هند؛ بستری برای گفتگوی خریداران و تامین کنندگان سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ششمین کنگره MILT هند؛ بستری برای گفتگوی خریداران و تامین کنندگان سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید