سیمئونه: یووه فقط رونالدو نیست

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی اتلتیکو در آستانه دیدار حساس برابر یووه در لیگ قهرمانان معتقد است که رونالدو تنها بازیکن خطرناک این حریف ایتالیایی نیست.

سیمئونه: یووه فقط رونالدو نیست

سیمئونه: یووه فقط رونالدو نیست

دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یوونتوس در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تاکید نمود شاگردانش بدون ترس راهی میدان می شوند.

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید درباره این بازی در زمین یوونتوس گفت: دیداری بین 2 تیم قدرتمند را شاهد خواهیم بود. باید از کوچک ترین فرصت هایی که نصیبمان می گردد، نهایت بهره را ببریم چون می دانیم نسبت به بازی رفت، فرصت های کم تری به دست خواهیم آورد. در این مورد، موراتا می تواند به ما بسیار یاری کند. باید تا جای ممکن، بهترین بازی خودمان را به نمایش بگذاریم.

او در ادامه اضافه نمود: یوونتوس ترکیبی بسیار قدرتمند همراه با بازیکنانی باتجربه دارد. آن ها نه تنها خط حمله قدرتمندی دارند، بلکه در خط دفاع هم بسیار خوب هستند. خط حمله یوونتوس فقط رونالدو را ندارد و به همین علت باید خیلی مراقب باشیم. گودین شرایط خوبی دارد و می تواند تمرین کند. فکر می کنم او بازی خواهد نمود. از دقیقه یک بازی، کوشش نموده و می جنگیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 984

به "سیمئونه: یووه فقط رونالدو نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: یووه فقط رونالدو نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید