اونای امری: به قره باغ احترام می گذاریم، مصدومان زیادی داریم

به گزارش نوای پرنده پارسی، اونای امری با وجود قطعی شدن صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ اروپا به رقیب توپچی ها احترام می گذارد.

اونای امری: به قره باغ احترام می گذاریم، مصدومان زیادی داریم

به گزارش خبرنگاران ، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی رقابت های لیگ اروپا مقابل قره باغ از احترام به رقیب و کوشش برای انجام یک بازی خوب حرف زد.

سرمربی آرسنال گفت: اولویت ما صدرنشینی گروه است که به این هدف دست یافته ایم، اگرچه کماکان به این رقابت ها و قره باغ احترام می گذاریم. هدف مان کسب پیروزی است و به بازیکنان فرصت پذیرفتن مسئولیت و افزایش اعتمادبه نفس خواهیم داد. از بازیکنان متفاوتی استفاده خواهیم کرد و بعضی از آنها از تیم زیر 23 سال خواهند بود. البته لورن کوشیلنی این بازی را از ابتدا آغاز می نماید و باید ببینیم آیا توانایی بازی کردن به مدت 90 دقیقه را دارد و یا خیر.

امری در ادامه اضافه کرد: بازیکنان مصدوم نسبتاً زیادی داریم و تعدادی از آنها برای پست دفاع وسط در دسترس نیستند. پس از بازی تصمیم خواهیم گرفت زیرا این، اولین حضور کوشیلنی بعد از مصدومیت به حساب می آید. البته می توانیم از بازیکنان دیگری مانند مونرئال و لیختشتاینر در این پست استفاده کنیم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 589

به "اونای امری: به قره باغ احترام می گذاریم، مصدومان زیادی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اونای امری: به قره باغ احترام می گذاریم، مصدومان زیادی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید