فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نمی خواستم در مورد کاستا ریسک کنم، به گودین گفتم به خط حمله برو و برنگرد!

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال دنیا - دیه گو سیمئونه از مهاجم ماندن مدافع تیمش در دقایق پایانی بازی با اتلتیک بیلبائو به عنوان رمز بازگشت اتلتیکومادرید نام برد.

فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نمی خواستم در مورد کاستا ریسک کنم، به گودین گفتم به خط حمله برو و برنگرد!

به گزارش خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در کنفرانس خبری پس از برتری 3 بر 2 تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته دوازدهم رقابت های لالیگا، اصرار به ماندن دیه گو گودین مدافع در خط حمله را عامل عوض شدن نتیجه در دقایق خاتمهی به نفع تیمش نام برد.

سرمربی اتلتیکومادرید در خاتمه جدال گفت: به گودین گفتم در دقایق خاتمهی به خط حمله برود و به دفاع برنگردد.در دقایق خاتمهی مایل به استفاده داور از سیستم ویدئویی (VAR) بودیم اما به هر حال پیروز شدیم. این یکی از جذاب ترین برتری های ما در استادیوم جدیدمان بود.جو خاص و جذاب استادیوم نقش مهمی در پیروزی اتلتیکو داشت و باید از طرفداران تشکر کنم که مقدمات تبدیل شکست به پیروزی را فراهم کردند.

سیمئونه در ادامه گفت:به گودین گفتم در مواقع ضروری شرایط بازی را بسنج و بر این اساس تصمیم بگیر.دیه گو کاستا در بازگشت از مصدومیت هر آنچه می خواستیم را انجام داد اما یک اخطار داشت و چون نمی خواستم ریسک کنم، مجبور به تعویضش شدم.همیشه به دنبال جایگزین های مناسب برای نفرات اصلی هستیم. جدول رده بندی لالیگا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 471

به "فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نمی خواستم در مورد کاستا ریسک کنم، به گودین گفتم به خط حمله برو و برنگرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، دیه گو سیمئونه: نمی خواستم در مورد کاستا ریسک کنم، به گودین گفتم به خط حمله برو و برنگرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید