کونته: بازیکنانم پاداش از خودگذشتگی شان را گرفتند، دورتموند از ما ترسیده بود

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال اینتر از عملکرد شب گذشته شاگردانش مقابل بوروسیا دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

کونته: بازیکنانم پاداش از خودگذشتگی شان را گرفتند، دورتموند از ما ترسیده بود

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته که تیم تحت هدایتش شب گذشته (سه شنبه) در دیداری خانگی از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر صفر بوروسیا دورتموند را از پیش رو برداشت و با 4 امتیاز نسبت به صعود از گروه F امیدوار ماند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بورسیا دورتموند سیستم بازی خود را با قرار دادن پنج مدافع در ترکیبش تغییر داد که این بدین معناست که آنها از ما ترسیده بودند و می خواستند با تغییر رویکردشان مقابل ما بازی کنند.

وی افزود: ما خودمان را برای یک بازی متفاوت آماده کرده بودیم، اما با این حال خودمان را با این شرایط وفق دادیم. وقتی هم دورتموند در نیمه دوم به سیستم بازی 1-3-2-4 تغییر سیستم داد، ما دوباره با آن شرایط خودمان را وفق دادیم و کنترل بازی را در دست گرفتیم. ما خودمان را برای فشار آوردن به دورتموند در مناطق خاص آماده کرده بودیم، اما آنها سیستم بازی شان را تغییر دادند و با این شرایط برنامه های تاکتیکی ما دیگر کارایی نداشت. به بازیکنانم گفتم که مهمترین چیز این است که در مناطق خاصی از زمین مالکیت توپ را نباید از دست بدهیم، جاهایی که دروتموند سعی داشت از آن مناطق به ما حمله کند.

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال اینتر ادامه داد: روبرتو گالیاردینی، نیکولا بارلا و مارسلو بروزوویچ هم در حمله و هم در دفاع، کارشان را به خوبی انجام دادند. اغلب به بروزوویچ می گویم که خیلی در کارهای هجومی شرکت می کنی، اما او در این بازی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی خیلی خوب کار کرد. بازی مقابل بوروسیا دورتموند سخت است چون آنها تیم خیلی خوبی دارند. صعود از گروه هم سخت است، اما می دانیم که هنوز شانس راهیابی به مرحله بعد را داریم.

کونته شرح داد: بازیکنان ما به خوبی کارشان را انجام دادند و با مصدومیت هایی که بود به خوبی از عهده اوضاع موجود برآمدیم و عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشتیم. روی هم رفته از تمامی بازیکنان راضی هستم و آنها پاداش از خودگذشتگی شان را گرفتند. به بازیکنانم گفتم که فصل قبل با لوچانو اسپالتی سخت تلاش کردید تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را بگیرید، پس خیلی مهم است که تمام توان تان را به کار بگیرید تا رویای پیشروی در این مسابقات ادامه داشته باشد.

وی در بخش پایانی صحبت هایش گفت: ما بخت اول صعود از این گروه نیستیم، اما باید این بازی را می بردیم تا امیدمان برای راهیابی به مرحله حذفی زنده بماند و این کار را کردیم. حالا باید به بازی با پارما فکر کنیم که بازی سختی برای مان خواهد بود.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2860

به "کونته: بازیکنانم پاداش از خودگذشتگی شان را گرفتند، دورتموند از ما ترسیده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: بازیکنانم پاداش از خودگذشتگی شان را گرفتند، دورتموند از ما ترسیده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید