سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 لایت رونمایی کرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، ساعاتی قبل شرکت سونی در ژاپن از گوشی میان رده اکسپریا 8 لایت رونمایی کرد که از لحاظ طراحی و تقریبا تمام مشخصات سخت افزاری همان اکسپریا 10 عرضه شده در فوریه 2019 محسوب می گردد و مهم ترین تفاوت آن ها در زمینه دوربین های اصلی است.

سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 لایت رونمایی کرد

اکسپریا 8 لایت از تراشه قدیمی اسنپ دراگون 630 بهره می برد که از عمر آن بیش از 3 سال می گذرد. سونی برای این گوشی از نمایشگر 6 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ و نسبت تصویر 21:9 استفاده نموده است. همانطور که گفتیم مهم ترین تفاوت این گوشی نسبت به اکسپریا 10 مربوط به دوربین های اصلی است و حالا شاهد بهره گیری از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی هستیم. برای مقایسه باید بگوییم اکسپریا 10 با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی روانه بازار شده است.

سونی اعلام ننموده که دوربین ثانویه دقیقا از چه نوعی محسوب می گردد ولی با توجه به تبلیغات منتشر شده این احتمال وجود دارد که سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان یک نوع سنسور تشخیص عمق پیشرفته انجام وظیفه می نماید.

در بخش فوقانی نمایشگر حاشیه ضخیمی دیده می گردد که درون آن یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است و از بین دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به داشتن جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و باتری 2870 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم. این گوشی در کمال تعجب از اندروید پای بهره می برد که تقریبا 2 سال سن دارد و نسخه بسیار قدیمی اندروید به حساب می آید.

کاربران ژاپنی برای خرید مدل مبتنی بر 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی باید مبلغ 280 دلار را بپردازند و از بین دو رنگ سفید و مشکی حق انتخاب دارند. طبق اعلام سونی، از تاریخ 1 سپتامبر (11 شهریور) این گوشی در قفسه فروشگاه های ژاپن قرار می گیرد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4974

به "سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 لایت رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی از گوشی میان رده اکسپریا 8 لایت رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید