سفری رویایی به بهشت ایران

به گزارش نوای پرنده پارسی، همواره برای توصیف قشنگی یه چیز یا چشم انداز ای از واژه بهشت استفاده می شه، اما اگه دوست دارین بهشت واقعی رو ببینین، جاده اسالم به خلخال مسیری برای ورود به بهشت طبیعته. طبیعت بکر و دست نخورده، زیبائی های وحشی جنگلی، زندگی روستایی، آبشارها و دریاچه های ناشناخته ، دشت هایی پوشیده شده از گل و گیاهان کمیاب و... از جمله ویژگی هایی هستن که می تونین توی این جاده 70 کیلومتری مشاهده کنین.

سفری رویایی به بهشت ایران

جاده اسالم به خلخال یکی از جاذبه های گردشگری ایرانه که با مسیری پیچ در پیچ از خلخال در استان اردبیل آغاز میشه و در استان گیلان منتهی می شه. دامنه های سرسبز، گله هایی که در دور دست ها حرکت میکنن، کلبه های چوبی، درختای بلند و انبوه، منظره های ییلاقی و مهی که دره ها رو سفید پوش می کنه و ... همگی از زیبایی های این جاده رویایی هستن که تمامشون حس قشنگ زندگی رو القا می کنن.

برای سفر به این جاده رویایی همواره وقت مناسبیه اما اردیبهشت و خرداد این جاده و زیبایی بی حد و حصرش، مخصوصا دشت های پوشیده شده از گل های شقایق در بین فضایی مه آلود، شما رو حتی شاعر میکنه.

برخلاف تصور، جاده اسالم فقط همین جاده اصلی نیست، بلکه مسیرهای فرعی داره که کمتر کسی با اونا آشناست، راه های فرعی که به آبشارها و چشمه سارها میرسه. درواقع جاده اسالم به همون میزان که معروفه، ناشناخته مونده چرا که به اعتقاد محلی های این محدوده حتی سازمان میراث فرهنگی هم از خیلی از جاذبه های طبیعی منطقه خبر ندارن.

یکی از نقاط فوق العاده زیبای این منطقه اورشلیم هست که شاید کمتر کسی بدونه که بخشی از طبیعت زیبای اسالم، لوکیشن فیلم پرهزینه حضرت سلیمان بود تا شهر مشهور اورشلیم رو به بیننده نشون بده.

اگه دوست دارین جزء معدود کسایی باشین که از این بهشت ناشناخته تماشا کردن، با اسپلت همراه بشین. آژانس مسافرتی اسپیلت سفری ترتیب داده تا بتونین تمام این منطقه ها بکر رو از نزدیک ببینین و لذت ببرین.

برای تماشا اطلاعات این سفر روی تور خلخال به اسالم کلیک کنین

شرکت خدمات مسافرتی و طبیعت گردی اسپیلت البرز

[email protected]

www.spilet.com

تهران، خ کارگر شمالی، بین نصرت و بلوار کشاورز،

پلاک 1166، طبقه اول، واحد 101 و 102

تلفن : +982166902680

نمابر : 66581104

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7756

به "سفری رویایی به بهشت ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری رویایی به بهشت ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید