سرمربی در کمپ صربستان، تکواندوکاران در اردوی تیم ملی

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، جام جهانی 2019 اول شهریور ماه به میزبانی چین در شهر ووشی شروع می گردد. بر اساس تصمیمی که کمیته فنی فدراسیون تکواندو اتخاذ نموده دانشگاه آزاد به نمایندگی از ایران به این مسابقات اعزام می گردد.

سرمربی در کمپ صربستان، تکواندوکاران در اردوی تیم ملی

این اعزام در شرایطی انجام خواهد شد که سیدنعمت خلیفه سرمربی و رضا ایمانزاده سرپرست تیم دانشگاه آزاد طی روزهای گذشته در کمپ تمرینی صربستان حضور داشته اند. از سوی دیگر تکواندوکاران اعزامی این تیم نیز در اردوی تیم ملی مشغول تمرین هستند.

بر اساس اطلاعاتی که روی سایت این کمپ منتشر شده، تمرینات در دو مقطع زمانی با کلیه امکانات در یکی از بهترین مناطق صربستان در فاصله 220 کیلومتری بلگراد با گنجایش 250 تکواندوکار در همه مقاطع سنی برگزار می گردد. دراگان جوویچ سرمربی صربستان به همراه رضا ایمانزاده و سید نعمت خلیفه کار تدریس در این کمپ تمرینی را برعهده دارند.

اینکه این دو مربی با تجربه چند تکواندوکار ایرانی را برای حضور در کمپ تمرینی با خود به صربستان برده اند و آیا مجوز شورای برون مرزی را دریافت نموده بودند یا خیر هنوز معین نیست! اینکه اصولا فدراسیون از این اعزام با خبر بوده یا خیر هم سئوالی است که امیدواریم جوابی به آن داده گردد.

نکته مهم و اساسی که پیش از این هم به آن اشاره شد این است که فدراسیون بر چه اساسی حضور در جام جهانی که تیم های اول و دوم آن سال آینده باید در المپیک حضور داشته باشند را به یک تیم باشگاهی که سرپرست و سرمربی آن خارج از ایران هستند و بدون نظارت بر تمرینات پای پلکان هواپیما به تیم اضافه می شوند معین نیست!

بردن تیمی آماده و سرحال که در تکواندوکارانش در اردوی تیم ملی و با نظارت کادر فنی تمرین نموده اند به یک تورنمنت و نتیجه دریافت کار چندان سختی نیست که هم جوایز دلاری را دریافت نمایند و هم رزومه مربیگری خود را با این دست عناوین پربار نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1881

به "سرمربی در کمپ صربستان، تکواندوکاران در اردوی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی در کمپ صربستان، تکواندوکاران در اردوی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید