سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فسا راه اندازی شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه فسا، از راه اندازی سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فسا اطلاع داد.

سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فسا راه اندازی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه فسا، مهدیه هاشمی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه فسا با اشاره به زیرساخت های موجود در دانشگاه بیان کرد: با توجه به بحران بیماری کرونا و جهت جلوگیری ازشیوع این بیماری، دانشگاه های سراسر کشور کلاس های حضوری را تعطیل نموده و آغاز به آموزش به روش الکترونیکی کردند. بدین ترتیب آموزش که مهمترین رکن یک دانشگاه است به فرایند خود ادامه می دهد.

هاشمی اضافه کرد: هم اکنون در دانشگاه فسا سیستم مدیریت آموزش مودل جهت بارگذاری محتوا توسط اساتید و نیز سامانه BigBlue Button جهت برگزاری کلاس های برخط به کار می رود که هر دو از جمله نرم افزار های کد باز و مطرح موجود در جهان و کشور می باشد و همچنین با پیگیری وزارت علوم، اینترنت مورد استفاده سامانه مودل دانشگاه فسا رایگان شده و اساتید و دانشجویان می توانند از این امکان جهت بارگزاری و دانلود محتوا های آموزشی نهایت استفاده را ببرند.

لازم به ذکر است، دانشجویان می توانند به وسیله سایت آموزش مجازی دانشگاه فسا به آدرس moodle.fasau.ac.ir وارد پنل کاربری خود شده و در کلاس ها شرکت نمایند و نیز جهت دریافت اطلاعات و فایل های آموزشی نحوه استفاده از سیستم مودل به لینک سامانه آموزش مجازی که در منوی اصلی وب سایت دانشگاه بارگزاری شده است، مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4342

به "سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فسا راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه آموزش مجازی در دانشگاه فسا راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید