زخمی شدن 2 نفر درپی تیراندازی در پایتخت تایلند

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: رسانه های خبری تایلند امروز از تیراندازی افراد مسلح ناشناس و زخمی شدن 2 نفر درپی آن خبر دادند.

زخمی شدن 2 نفر درپی تیراندازی در پایتخت تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، رسانه های خبری تایلند امروز (آدینه) از تیراندازی در نزدیکی منطقه ای در پایتخت این کشور که تا کنون محل تجمع مخالفان بوده است، خبر دادند.

بر اساس اعلام روزنامه بانکوک پست، درپی این تیراندازی که در منطقه لومپینی صورت گرفت 2 نفر از جمله یک مرد و یک زن زخمی شدند.

بنا بر این گزارش، این دو فرد زخمی شده به سرعت به بیمارستان منتقل شدند. عاملان این تیراندازی هنوز تعیین نشده است.

تایلند ماه هاست که صحنه اعتراضات مردمی است. معترضان خواهان کناره گیری یینگلاک شیناواترا، نخست وزیر هستند. ناآرامی ها همچنین منجر شده است که فعالیت بسیاری از ادارات دولتی متوقف گردد.

در جریان اعتراضات و تظاهرات ضد دولتی در تایلند که از نوامبر سال گذشته میلادی شروع شد، دست کم 23 نفر کشته شده اند که در میان آنها چهار کودک وجود دارد و همچنین نزدیک به 800 تن دیگر زخمی شده اند.

دولت تایلند از روز 22 ژانویه به مدت 60 روز وضعیت فوق العاده در شهر بانکوک اعلام نموده است ولی معترضان همچنان به اعتراضات خیابانی ادامه می دهند.

اعتراضات تایلند زمانی شروع شد که دولت این کشور تصمیم گرفت با اجرای عفو عمومی زمینه بازگشت تاکسین شیناواترا نخست وزیر سابق این کشور و برادر نخست وزیر را به تایلند آماده کند. وی به اتهام فساد اقتصادی به زندان محکوم شده ولی بدون گذراندن دوران محکومیت خود اکنون در خارج از کشور زندگی می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 2368

به "زخمی شدن 2 نفر درپی تیراندازی در پایتخت تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زخمی شدن 2 نفر درپی تیراندازی در پایتخت تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید