روی خوش جف بیزوس به بریتانیا ، تاسیس شرکت تخصصی در منچستر ، اشتغالزایی برای حداقل 600 کارمند

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت آمازون برای توسعه فعالیتهای تجاری خود در بریتانیا دفتری جدیدی در منچستر افتتاح خواهد نمود. این شرکت اعلام نموده قصد دارد با استفاده از این دفتر اقدام به تحقیق و توسعه ای مضاعف کند.

روی خوش جف بیزوس به بریتانیا ، تاسیس شرکت تخصصی در منچستر ، اشتغالزایی برای حداقل 600 کارمند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آمازون اعلام نمود که دفتر جدید، این شرکت، حداقل 600 کارمند دارد.

افزون بر این ها،آمازون تیم تحقیق و توسعه خود را در کمبریج و ادینبورگ گسترش می دهد. هدف اصلی جف بیزوس این است که به یک دفتر جدید در منچستر باز نموده و سرمایه گذاری پژوهشی خود را در شرکت های مختلف انگلستان ادامه دهد.

دفتر جدید منچستر آمازون در سال 2019 باز خواهد شد.داگ گور، مدیر بخش بریتانیای آمازون در این خصوص گفت: منچستر در قلب انقلاب صنعتی قرار داشته و تاریخی فوق العاده و سرشار از نواوری دارد. این شهر نیروهای کار فوق العاده با استعدادی دارد و شعب برخی از شرکت های فناوری پرطرفدار را در خود جای داده است.

آمازون اعلام نموده که از سال 2010 بیش از 9.3 میلیارد پوند (12.2 میلیارد دلار) در انگلیس سرمایه گذاری نموده است و تا سرانجام امسال تعداد 27.500 کارمند را در این کشور ثبت می نماید.

لیام فاکس، وزیر تجارت بین الملل بریتانیا در این خصوص می گوید: تصمیم آمازون برای ایجاد صدها شغل تخصصی در منچستر، ادینبورگ و کمبریج یک رای مثبت برای اعتماد به نفس انگلستان و یک سیگنال به دنیا است که در انگلستان بازاری ویژه برای کسب و کار وجود دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 385

به "روی خوش جف بیزوس به بریتانیا ، تاسیس شرکت تخصصی در منچستر ، اشتغالزایی برای حداقل 600 کارمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی خوش جف بیزوس به بریتانیا ، تاسیس شرکت تخصصی در منچستر ، اشتغالزایی برای حداقل 600 کارمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید