روزگار عجیب قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر؛ بدون مدیرعامل، بدون کارگزار

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران- قرار است وزارت ورزش طی روزهای آینده شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس را مشخص کند.

روزگار عجیب قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر؛ بدون مدیرعامل، بدون کارگزار

به گزارش خبرنگاران، کارگروه حوزه پرسپولیس وزارت ورزش در حال بررسی عملکرد مجید صدری طی چند ماه اخیر است. گرچه مدتها از زمان وعده داده شده از سوی سجادی برای حل و فصل مسائل مدیریتی باشگاه پرسپولیس گذشته اما بی تردید این تغییر و تحول انجام خواهد شد و باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده و پس از پرداخت بدهی کالدرون، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خود را خواهد شناخت.

برهمین اساس خبردار شدیم کارگروه حوزه پرسپولیس وزارت ورزش از سوی سجادی ماموریت پیدا کرده کارنامه مجید صدری را طی ماه های گذشته و به ویژه پس از جدایی جعفر سمیعی مورد بررسی قرار داده تا با توجه به آن چه در این مدت گذشته، نفرات بعدی برای مدیریت پرسپولیس انتخاب شوند. صدری یکی از گزینه های جدی مدیرعاملی از سوی وزارت ورزش است و در صورت این انتخاب طبیعی است که او طبق سیاست های وزارت ورزش عمل کند. مجید صدری یا هر مدیر دیگر طی روزهای آینده حکم رسمی خواهد گرفت و اعضای تازه هیات مدیره پرسپولیس نیز معرفی خواهند شد. پرسپولیسی ها در روزهای پایانی این هفته باید منتظر خبرهای تازه از وزارت ورزش باشند.

روزها از پی هم می آیند و می فرایند اما نه تنها هیچ کدام از مسائل باشگاه پرسپولیس از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تا مسائل مالی حل و فصل نشده بلکه هنوز کارگزار باشگاه نیز معین نیست. بلاتکلیفی در خصوص شرایط مالی سرخ پوشان به گونه ای است که مزایده باشگاه هم بی نتیجه مانده و قرار بود از راه ها و کانال های دیگر کارگزار معین شود اما باشگاه پرسپولیس همچنان بدون کارگزار راه خود را ادامه می دهد.

روز 11 آبان مزایده ای برای انتخاب کارگزار برگزار گشت که بی نتیجه ماند. سوال اینجاست حالا که مزایده در این خصوص، پاسخ نداد پلن بعدی چیست؟ اصلا برنامه ای وجود دارد یا اینکه قرار است باشگاه همچنان سردرگم و بلاتکلیف بدون منبع درآمد باشد! مجید صدری باید سریع تر در این خصوص تصمیم گیری کرده و تکلیف را معین کند چرا که با گذشت زمان قطعا تیم و مجموعه پرسپولیس از نداشتن منبع مالی آسیب خواهد دید. همین حالا نیز 3 ماه است که باشگاه پرسپولیس بدون کارگزار مانده است.

اگرچه پرسپولیس حتی با پنجره بسته هم می تواند قرارداد با بازیکنان مدنظر را منعقد کند اما به نظر می رسد مدیران این باشگاه برای جلوگیری از جنجال در این خصوص، منتظر تائیدیه گابریل کالدرون و اقدام فیفا برای باز کردن پنجره بسته خواهند ماند تا بلافاصله پس از عقد قرارداد در داخل باشگاه، آن را در سامانه TMS ثبت و ITC دو بازیکن خود را درخواست کنند.

این در حالی است که حدود یک هفته از اقامت وحدت هانانوف و منوچهر صفروف در ایران می گذرد و باوجود قبولی در تست پزشکی، آنها هنوز قرارداد نبسته و در تمرین هم حضور ندارند. با این حال وحدت و منوچهر با اقامت در هتلی شیک در نزدیکی باشگاه پرسپولیس، گوش به زنگ مدیران این تیم هستند تا راهی خیابان شیخ بهایی شوند و تیم تازهشان را به صورت رسمی معرفی کنند. قرارداد این دو بازیکن سه ساله خواهد بود و همچنین هیچ بند خاصی برای فسخ قرارداد وجود دارد. با این حال باشگاه پرسپولیس باید توجه کند که با پرداخت حقوق ماهیانه، می تواند در فصول آینده از فسخ یک طرفه این بازیکنان جلوگیری کند.

رقم قرارداد وحدت و منوچهر به شکلی است که این دو بازیکن را در زمره ارزانترین خارجی های تاریخ باشگاه پرسپولیس قرار می دهد و نکته جالب اینکه آنها اگرچه هنوز دستمزدی نگرفته اند اما بخشی از این قرارداد را هم تا همین حالا استفاده کرده اند! نکته مهم اینکه هانانوف و صفروف تا پایان قرارداد خود به لیست بزرگسالان نخواهند رسید. صفروف (دفاع راست) می تواند دو فصل در لیست زیر 23 سال قرار بگیرد و دو فصل هم در لیست زیر 25 سال باشد و وحدت هانانوف نیز یک فصل در لیست امید و دو فصل در لیست زیر 25 ساله ها. این نکته مثبتی است که پرسپولیس را به پرورش این دو بازیکن امیدوار می کند.

شنیده ها حاکی از آن است که پنجره سرخپوشان حداکثر طی یکی دو روز آینده باز خواهد شد و اولین اقدام باشگاه پرسپولیس این است که قرارداد این دو بازیکن را نهایی کند. بنابراین یحیی گل محمدی انتظار دارد تا در هفته جاری دو بازیکن تاجیک به تمرینات تیم او ملحق شوند. با این انتقال، پرسپولیس دو جای خالی در لیست بزرگسالان خواهد داشت که هنوز معین نیست چگونه پر خواهد شد اما باتوجه به خرید دو بازیکن از استقلال دوشنبه و حضور رادوشویچ، حالا سرخپوشان تنها سهمیه دیگر برای خرید خارجی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7447

به "روزگار عجیب قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر؛ بدون مدیرعامل، بدون کارگزار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزگار عجیب قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر؛ بدون مدیرعامل، بدون کارگزار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید