راموس: باقیمانده قراردادم را در رئال سپری می کنم، وقتی پایم خسته شد به چین می روم

به گزارش نوای پرنده پارسی، فوتبال جهان- کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید ماندنش در سانتیاگو برنابئو را تایید کرد.

راموس: باقیمانده قراردادم را در رئال سپری می کنم، وقتی پایم خسته شد به چین می روم

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس، کاپیتان متعصب تیم فوتبال رئال مادرید در پاسخ به شایعات مربوط به حضور در سوپر لیگ چین، تضمین کرد در جمع سفیدپوشان پایتخت اسپانیا می ماند.

او در کنفرانس خبری که به همین مناسبت ترتیب داد، گفت: من کاپیتان باشگاه هستم و محبت و حمایت همکارانم را احساس می کنم. همکارانم مرا می شناسند و هیچ یک شکی نداشتند به کارم در اینجا ادامه خواهم داد. هنوز آن لحظه فرا نرسیده است. تا زمانی که بدنم توان داشته باشد، ادامه خواهم داد. هرگز راهی تیمی که رقیب رئال مادرید باشد، نخواهم شد و وقتی کنار می کشم که ببینم دیگر بدنم توان بازی در بالاترین سطح را ندارد. وقتی طرفین یک هدف داشته باشند، کار آسان می گردد. فشار موجود در یک بعد از ظهر حل و فصل و همه چیز فراموش شد.

راموس در ادامه اضافه نمود: اگر بازیکن دیگری بیاید و درآمد بیشتری داشته باشد، من مسئله ای ندارم. من از دستمزد و قراردادم رضایت بالایی دارم. پرس می داند که باید در خصوص تمدید قراردادم حرف می زدیم و برای بیش از یک سال، کسی برای این کار سراغ من نیامد. 15 روز دیگر یک مراسم ازدواج در پیش دارم و می خواهم واقعا فلورنتینو را در آغوش بگیرم؛ نه این که در یک عکس تظاهر به این کار کنم.

مدافع رئال مادرید خاطر نشان کرد: پیشنهاد چینی روی میز است؛ از آن پیشنهادهایی که هر وقت پایم خسته شد، سراغش می روم. هیچ وقت به رفتن فکر نکردم یا درخواست خروج ندادم. فعلا در خصوص مسائل اقتصادی صحبت نکرده ایم. همکاری ما بر اساس اعتماد و صمیمیت است. ابهاماتی وجود داشت؛ چیزهایی که مرا اذیت می کرد و بهترین راه این بود که رو در رو صحبت کنیم. خیلی وقت است با فلورنتینو در خصوص پول حرف نزده ام، چون می خواهم همین جا بمانم.

کاپیتان رئال در انتها اضافه نمود: اصلا به دنبال جدایی از ٰرئال مادرید نیستم. رویای من خداحافظی کردن در همین جا است و رئیس می داند. همواره به او گفتم نخواهم رفت. حاضرم حتی بدون دریافت حقوق بازی کنم. رابطه ما پدر - پسری است و ما خیلی یکدیگر را دوست داریم. حدس های زیادی در خصوص من مطرح شد. می خواهم همین جا بازنشسته شوم. قصد دارم این فصل بد را به گذشته بسپارم و وقتی می روم، از دری بزرگ، با پیروزی و آن طوری که شایسته هستم، بروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1354

به "راموس: باقیمانده قراردادم را در رئال سپری می کنم، وقتی پایم خسته شد به چین می روم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس: باقیمانده قراردادم را در رئال سپری می کنم، وقتی پایم خسته شد به چین می روم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید