رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری منصوب شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران، مجمع انتخاباتی هیئت گلف استان چهارمحال و بختیاری در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری منصوب شد

در این مجمع، احمد بیابانی با کسب 14 رأی اعضای مجمع، برای چهار سال دیگر سکان راهنمایی این هیئت را در دست گرفت.

حمید عزیزی، رئیس فدراسون گلف جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخابات این هیأت با تاکید بر اینکه گلف دوستدار محیط زیست است، گفت: این رشته ورزشی پیوند دهنده اقتصاد، خانواده و طبیعت است در حالیکه در ایران رشته گلف هنوز به صندلی اصلی خود نرسیده است و برای جبران آن باید در تمامی استانها این رشته توسعه یابد.

عزیزی گفت: در راستای حمایت از توسعه این رشته ورزشی 750 میلیون ریال به چهارمحال و بختیاری با همکاری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون گلف و اداره کل ورزش و جوانان اختصاص می یابد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در ادامه با تأکید بر اینکه رئیس های ورزشی چهارمحال و بختیاری باید توسعه متوازن در استان را مدنظر داشته باشند، توضیح داد: اگر بخواهیم ورزش گلف به یک ورزش همگانی تبدیل گردد باید به وسیله کمیته های شهرستانی اقدام کرد.

حمید کریمی تأکید کرد: در کشور توان اینکه میلیون ها مترمربع زمین گلف ساخته گردد وجود ندارد از همین رو می توان با استفاده بهینه از ظرفیت پارک ها در سطح شهرها، پارک گلف ها را ایجاد کرد تا علاقه مندان در زمان هایی از روز بتوانند به تمرین بپردازند.

وی اعلام کرد: هیئت گلف چهارمحال و بختیاری باید به دنبال جذب حامیان مالی با شیوه های مختلف باشد و از آمادگی این اداره کل از برگزاری مسابقات ملی و اردوهای سراسری گلف در این استان اطلاع داد.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 552

به "رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت گلف چهارمحال و بختیاری منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید