دو راهی تیم شارجه در آستانه ملاقات با تراکتور

به گزارش نوای پرنده پارسی، روزنامه الاتحاد امارات در تحلیلی از مسابقه امشب تیم های فوتبال تراکتور و حریف اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا نوشت: سرمربی شارجه باید تصمیم بگیرد که با چه هدفی مقابل رقیب ایرانی قرار بگیرد.

دو راهی تیم شارجه در آستانه ملاقات با تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت فوری از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران و به نوشته روزنامه الاتحاد امارات، شارجه علاوه بر صدرنشینی در گروه و کسب 11 امتیاز از 5 بازی گذشته، تنها تیمی است که در کنار تراکتور ایران تا این هفته هیچ شکستی را در مسابقات لیگ قهرمانان متحمل نشده و می تواند در آخرین بازی خودش به دنبال حفظ رکورد باشد. این در حالی است که صعود شارجه به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی رقابت ها نیز قطعی شده است.

بر همین اساس، عبدالعزیز العنبری، سرمربی شارجه می تواند در مسابقه امشب به نفرات ذخیره خودش میدان بدهد و بازیکنان اصلی برای حضور در ادامه بازی های لیگ امارات استراحت نمایند.

تیم فوتبال تراکتور اما در طرف مقابل به دنبال پیروزی است تا شاید بتواند برای رسیدن به جمع سه تیم برتر دوم گروه ها و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امیدوار باشد. این مسابقه امشب ساعت 22:30 انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6865

به "دو راهی تیم شارجه در آستانه ملاقات با تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو راهی تیم شارجه در آستانه ملاقات با تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید