علت انفجار در ایروان چه بود؟ ، هشدار بمب در ایستگاه های مترو و تاسیسات نظامی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رسانه های ارمنستانی از اوضاع ناآرام در ایروان مرکز ارمنستان در پی دریافت هشدار انفجار بمب در منطقه ها مهم این شهر خبر دادند.

علت انفجار در ایروان چه بود؟ ، هشدار بمب در ایستگاه های مترو و تاسیسات نظامی

به گزارش خبرنگاران، رسانه های ارمنستانی عصر یکشنبه به وقت تهران از اوضاع ناآرام در شهرایروان مرکز این کشور در پی دریافت هشدار انفجار بمب در منطقه ها مهم این شهر خبر دادند.

به گزارش وبگاه رادیو ارمنستان ساعت 4:46 بعد از ظهر به وقت محلی مرکز ملی مدیریت بحران ارمنستان اطلاعاتی در خصوص وجود مواد منفجره در تمام ایستگاه های مترو، تاسیسات مهم نظامی و غیرنظامی، همه مراکز خرید، باغ وحش و کلیسا دریافت کرد. در پی این حادثه تمام این مراکز تخلیه شدند و نیروهای متخصص و سگ های آموزش دیده به محل های تعیین شده اعزام شدند. تا به امروز گزارشی از وقوع انفجار در مرکز ارمنستان منتشر نشده است.

این در حالی است که بعضی منابع خبری با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از وقوع یک انفجار مهیب در مرکز ارمنستان خبر داده اند.

  • ببینید| انفجار مهیب در مرکز ارمنستان

هنوز دلیل انفجار تعیین نیست اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. بعضی کاربران می گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی اتفاق افتاده است اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده اند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که آمارهای اولیه وزارت شرایط اضطراری ارمنستان نشان می دهد که دستکم یک نفر کشته و 20 نفر دیگر نیز مجروح شده اند.

سخنگوی این وزارت با بیانکه چندین نفر احتمالا زیر آواره مانده اند از وقوع چندین انفجار دیگر در ساختمانهای اطراف انفجار اصلی خبر داده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7680

به "علت انفجار در ایروان چه بود؟ ، هشدار بمب در ایستگاه های مترو و تاسیسات نظامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت انفجار در ایروان چه بود؟ ، هشدار بمب در ایستگاه های مترو و تاسیسات نظامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید