دستگیری 3 قاچاقچی چوب در محمودآباد ، دزد کابل های برق نکا به دام افتاد

به گزارش نوای پرنده پارسی، مهم ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه 4 تیرماه سال 99 را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری 3 قاچاقچی چوب در محمودآباد ، دزد کابل های برق نکا به دام افتاد

به گزارش خبرنگار از ، مهم ترین حوادث روز چهارشنبه 4 تیرماه سال 99 را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز انواع چوب های جنگلی توسط قاچاقچیان چوب در منطقه جنگلی کلوده، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان نهاده شد.

او اضافه نمود: ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی با شناسایی 3 قاچاقچی محصولات جنگلی درجریان رسیدگی به این پرونده، در اقدامی عملیاتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین زاده کشف 8 تن چوب قاچاق در بازرسی از محل فعالیت این افراد خبرداد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردیدند.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان نهاده شد.

او اضافه نمود: در این راستا، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود مظنون و پس از هماهنگی با مرجع قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهم در بازپرسی ها تا به امروز به 15 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بهشهر اجرا شد.

او اضافه نمود: کشف 25 فقره شامل سرقت از اماکن خصوصی، منزل، موتور سیکلت، سرقت احشام و قطعات خودرو از جمله موفقیت های این طرح بوده است.

سرهنگ عنایتی از توقیف 3 خودرو و 81 موتور سیکلت متخلف در این طرح اطلاع داد و گفت: در این طرح 8 معتاد متجاهر و 10 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از آنان کشف شد.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4719

به "دستگیری 3 قاچاقچی چوب در محمودآباد ، دزد کابل های برق نکا به دام افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 3 قاچاقچی چوب در محمودآباد ، دزد کابل های برق نکا به دام افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید