معرفی مرکز خرید وافی سیتی دبی، ساختمانی با معماری منحصر به فرد

به گزارش نوای پرنده پارسی، وافی سیتی دبی یکی از زیباترین مراکز خرید این شهر است. دبی یکی از شهرهای مجذوب کننده در خلیج فارس است که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. این شهر زیبا و شگفت انگیز اگرچه جزء شهرهای مدرن جهان محسوب می گردد اما جاذبه های بی نظیری در دل خود دارد. از جمله این جاذبه ها می توان به مراکز خرید متنوع اشاره نمود. یکی از شیک ترین و منحصر به فردترین مراکز خریدی که در دبی همانند نگین الماسی می درخشد، مرکز خرید وافی سیتی است. وافی سیتی که بیشتر افراد آن را به نام وافی مال نیز می شناسند مجموعه ای مجلل است که با مساحت 520 هزار مترمربعی خود توانسته است نظر مسافران مختلفی را به سمت خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم به طور مختصر به آنالیز این بنا بپردازیم. پس همراه ما باشید.

معرفی مرکز خرید وافی سیتی دبی، ساختمانی با معماری منحصر به فرد

با خبرنگاران امکان رزرو مقرون به صرفه ترین تور دبی برای شما فراهم شده است. برای رزرو آنلاین روی تصویر زیر کلیک کنید:

مرکز خرید وافی سیتی و جاذبه های بی نظیر آن

دبی را بهشت افرادی می دانند که عاشق خرید کردن هستند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید بدون شک گزینه های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. وافی سیتی یکی از همین گزینه هاست. چیزی که در این مرکز خرید برای مسافران مجذوب نماینده است فروشگاه های مختلف و ظاهر زیبای بنای آن است. این مرکز خرید بیش از 300 فروشگاه در دل خود دارد و در چهار طبقه ساخته شده است.

اینجا تنها یک مرکز خرید ساده که در بیشتر نقاط جهان می بینید نیست. اولین چیزی که باید درباره وافی سیتی بدانید معماری مجذوب نماینده و منحصر به فرد آن است. زمانی که وارد این مرکز خرید می شوید جاذبه های بصری آن نظرتان را به سمت خود جلب می نماید. تا چشم کار می نماید معماری مصری و ردپای سبک های مختلف آن خودنمایی می نماید. اگر سرتان را به سمت بالا بچرخانید و سقف شیشه ای این بنا را تماشا کنید تصاویر زیبایی از اهرام مصر را خواهید دید. این هرم شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که می تواند نظر هر مسافری را به سمت خود بکشد.

داخل مرکز خرید وافی سیتی تنها جایی نیست که معماری مصری در آن به چشم می خورد. کافیست نمای بیرونی آن را کاوش کنید تا با مجسمه هایی که به شکل فرعون ساخته شده اند هم آشنا شوید. اگر ستون های استوانه ای آن را از نزدیک آنالیز کنید متوجه نقش ها و نگاره هایی خواهید شد که بر روی آن ها موارد مختلفی همانند نوشته هایی با خط میخی وجود دارد.

چه امکاناتی در مرکز خرید وافی سیتی دبی وجود دارد؟

چیزی که این بنا را از سایر بناهای مشابه متمایز می نماید ظاهر لوکس و مجلل آن است. با اینحال زمانی که پا در این مرکز خرید می گذارید باید منتظر تماشا فروشگاه های مختلفی باشید که در حوزه های مختلف فعالیت می نمایند. در این مرکز خرید شما می توانید اجناس لوکس و مجللی را هم پیدا کنید و آن ها را با قیمت مناسب تری خریداری کنید. یکی از بزرگ ترین فروشگاه هایی که در این مرکز خرید به چشم می خورد دیپارتمنت استور سلام است. در این فروشگاه بزرگ و مجذوب نماینده می توانید انواع مختلفی از پوشاک زنانه و مردانه، عطر، لوازم منزل و لوازم آرایشی را پیدا کنید. هایپرمارکت بزرگی نیز در مرکز خرید وافی مال وجود دارد که محصولات با کیفیتی به فروش می رساند.

رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی که در داخل مرکز خرید گنجانده شده اند فضا را برای گشت و گذار فراهم می نمایند. بعد از یک گشت و گذار طولانی در میان فروشگاه های مجذوب نماینده وافی مال، نشستن در رستوران یا کافی شاپ برایتان لذت بخش خواهد بود. در این رستوران ها می توانید انواع مختلفی از غذاها را سفارش دهید یا خودتان را به یک نوشیدنی خوشمزه مهمان کنید.

تفریح برای بچه ها در وافی سیتی

اگر با کودک خود به دبی سفر نموده اید در کنار گشت و گذار در میان مراکز خرید و فروشگاه های مختلف باید به فکر سرگرم کردن او هم باشید. در طبقه سوم وافی سیتی می توانید سری به مجموعه تفریحی بزنید و از امکاناتی که برایتان تدارک دیده شده است بهره ببرید.

برای افرادی که در پی یک اقامت گاه زیبا و لوکس هستند این مرکز خرید هدیه منحصر به فردی دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این مجتمع از یک مرکز خرید و هتلی چشم نواز به نام هتل رافلز تشکیل شده است.رافلر دبی در سال 2007 ساخته شد که یک هتل 5 ستاره است. این هتل به شکل هرم ساخته شده است و در خود بیش از 200 اتاق دارد. بهتر است بدانید که رافلز 18 طبقه دارد و امکانات منحصر به فردی در اختیار مسافران و گردشگران می گذارد. پس اگر در پی هتل هستید این هتل را هم به لیست تان اضافه کنید.

در کنار همه این مواردی که بیان کردیم مراکز اسپا و کافه نیز در این مرکز خرید به چشم می خورند. پس با خیال راحت خودتان را به وافی مال برسانید و جاذبه هایش را یک به یک آنالیز کنید.

چه زمانی می توانیم از مرکز خرید وافی سیتی بازدید کنیم؟

برای بازدید از مرکز خرید وافی سیتی کار سختی در پیش نخواهید داشت. شما می توانید هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب سری به این مرکز بزنید و در کنار گشت و گذار خریدهایتان را هم انجام دهید. روزهای پنج شنبه و آدینه زمان بیشتری برای بازدید از این ناحیه خواهید داشت. اگر این روزها را برای گشت و گذار انتخاب نموده اید از 10 صبح تا نیمه شب زمان دارید تا کاوش هایتان را با دقت بیشتری انجام دهید.

چگونه خودمان را به این مرکز خرید برسانیم؟

اگر دوست دارید در کنار سایر جاذبه های دبی سری به این مرکز خرید بزنید باید با مسیرهای مختلف آشنا باشید. برای افرادی که عاشق سیستم حمل و نقل عمومی هستند رسیدن به وافی سیتی کار چندان سختی نیست. نزدیک ترین ایستگاه مترویی که در این ناحیه وجود دارد ایستگاه دبی هلث کِر سیتی است که در فاصله 2000 متری از آن قرار گرفته است. شما می توانید از تاکسی یا خودروی هتل نیز برای رسیدن به این مرکز خرید بهره ببرید.

حرف آخر

دبی در دل خود مراکز خرید متنوعی دارد. از جمله این مراکز خرید می توان به وافی مال اشاره نمود. همانطور که در این مقاله مشاهده کردید این مرکز خرید جزء مجذوب نماینده ترین و شیک ترین مراکز خرید دبی محسوب می گردد و امکانات بی نظیری در اختیارتان می گذارد.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 شهریور 1403 بروزرسانی: 9 شهریور 1403 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7879

به "معرفی مرکز خرید وافی سیتی دبی، ساختمانی با معماری منحصر به فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید وافی سیتی دبی، ساختمانی با معماری منحصر به فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید