دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرگزاری خبرنگاران-فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری معتاد سابقه دار در شهر سمنان اطلاع داد و گفت: این فرد به 28 فقره سرقت از داخل خودروهای این شهر اعتراف نموده است.

دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان

به گزارش خبر گزاری خبرنگاران از سمنان، سردار عبدالله حسنی ظهر یک شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه امنیت خط قرمز پلیس به شمار می رود و با هر فرد یا گروهی که آن را به مخاطره بیندازد به طور جِد برخورد می گردد، ابراز داشت: چندی پیش وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهر سمنان به نیروی انتظامی گزارش و کار شناسایی عامل یا عاملان آن شروع شد.

وی ضمن بیان اینکه محدوده گزارش سرقت ها به طور دقیق موردبررسی نهاده شد، اضافه نمود: در پی پایش اطلاعات رد پای معتاد سابقه دار شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار واقع شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه گروه ویژه تشکیل و در اقدامی هماهنگ متهم موردنظر هنگام مصرف مواد مخدر شناسایی شد، ابراز داشت: این فرد نهایت در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری 12 مسکن مهر سمنان برای ادامه فرایند پفراینده انتقال یافت.

حسنی بابیان اینکه متهم پس از تکمیل پفراینده به مراجع قضائی تحویل داده شده است، در ادامه توضیح داد: با دستگیری این فرد 28 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان سمنان شناسایی شد.

وی اضافه نمود: از شهفرایندان استان سمنان درخواست می گردد از قرار دادن وسایل ارزشمند در داخل خودرو خودداری و حتماً از قفل های ایمن استفاده نمایند ولذا بهتر است رانندگان، خودروی خود را در مکان روشن و زیر نور تیر چراغ برق پارک نمایند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 6477

به "دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری معتاد سابقه دار در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید