دستاورد جلسه کمیسیون اصل 90 برای هفت تپه چه بود؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، چهارشنبه گذشته جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد هفت تپه با حضور بعضی مسئولان کشوری و استانی و نماینده کارگران برگزار گردید.

دستاورد جلسه کمیسیون اصل 90 برای هفت تپه چه بود؟

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، شنبه گذشته همزمان با چهل و نهمین روز اعتراضات کارگران علی خضریان، سید نظام موسوی و احمدی نادری، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس برای آنالیز مسائل کارگران هفت تپه در شوش و در جمع کارگران حاضر شدند و پای صحبت های آن ها نشستند.

نمایندگان سپس با حضور در فرمانداری شوش، جلسه ای با فرماندار برگزار کردند. آن ها همان جا به کارگران قول دادند تا در هفته جاری این موضوع را در مجلس مطرح نمایند و چاره ای برای مسائل کارگران و کارخانه بیاندیشند.

این جلسه چهارشنبه، 15 مرداد با حضور بعضی مسئولان کشوری و محلی و نمایندگان کارگران برگزار گردید.

نادری در این جلسه خطاب به رئیس جمهور و مدیران دولت در جلسه رسیدگی به شرایط هفت تپه گفت: آقایان دولتی! یا نمیفهمید یا تعمدی در کار است.

او گفته که شرایط اسف بار و غم انگیز امروز در هفت تپه حاصل نگاه های دولت نئولیبرال روحانی است. دولتی که خود را ملزم نمی داند که صدای کارگر مظلوم را بشوند و به درد او رسیدگی کند.

وی با بیان اینکه این کارگران مظلوم و شکیبا 49 روز جلوی در فرمانداری اعتصاب کردند، نه رئیس سازمان خصوصی سازی، نه استاندار خوزستان و نه هیچ مسئول محلی به حرف و اعتراض آن ها گوش نکرد، اضافه نمود: آقایان دولتی تا موضوعات و مسائل معیشتی مردم امنیتی نشده به آن ها رسیدگی کنید و اینقدر برای کشور هزینه تراشی نکنید.

در این جلسه کارگران هفت تپه به بیان نکاتی پرداختند و مسائل خود را بیان کردند. خلع ید مدیر عامل اولین خواسته کارگران بود.

البته مسئولان نظارتی نیز در این جلسه بر عدم اهلیت مدیر عامل شرکت نیز صحت گذاشتند؛ که در نتیجه آن رئیس سازمان خصوصی سازی نیز وعده داد که هفته آینده این موضوع با حضور معاون اول رئیس جمهور در دولت آنالیز گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4845

به "دستاورد جلسه کمیسیون اصل 90 برای هفت تپه چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد جلسه کمیسیون اصل 90 برای هفت تپه چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید