درخت کهنسال لویزان در بالکن واحد مسکونی

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران: رئیس شورای شهر تهران و گروه تهرانگردی در بیستمین برنامه کشف تهران به محله لویزان رفتند و در حین برنامه ها با درخت کهنسالی روبرو شدند که از میان بالکن خانه ای می گذشت و در دل خود باغچه ای از گل نیز داشت.

درخت کهنسال لویزان در بالکن واحد مسکونی

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، این درخت تناور در دل خود فضایی داشت که همسایه، آن را به باغچه کوچکی تبدیل نموده بود و از آن حفاظت می کرد. در طرف دیگر این درخت آثار سوختن شمع نمایان بود که نشان می داد این درخت کهنسال برای مردم محله مهم است و به این درخت اعتقاد دارند.

رئیس شورای شهر تهران، با دیدن این درخت گفت: حریم این درخت را آزاد کنید تا این موجود کهنسال حفاظت گردد. در ادامه این برنامه، مسجدجامعی و همراهان با خانه کوچکی روبرو شدند که گلخانه ای زیبا بر فراز آن بود با اجازه پیرزن صاحبخانه وارد شدند و به باغ کوچکش رفتند.

پیرزن با 5 فرزند و نوه اش در این خانه می زیست اما با ابتکار و علاقه بر فراز خانه خویش گلخانه زیبایی پدید آورده بود. همچنین احمد مسجدجامعی و همراهان از باغ مارکار و باغ رستم، دو مجموعه ای که متعلق به هموطنان زرتشتی است دیدن کرد و از متولیان این دو مجموعه به خاطر اهمیتی که برای فضای سبز قائل هستند و در حفظ درختان کهنسال می کوشند قدردانی کرد.

یکی از بخش های برنامه کشف تهران هر هفته، شناسایی جاذبه های طبیعی، زیست محیطی و تاکید بر حفاظت از محیط زیست و فضای سبز شهری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4048

به "درخت کهنسال لویزان در بالکن واحد مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخت کهنسال لویزان در بالکن واحد مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید