دبیر ستاد توسعه فناوری دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد

به گزارش نوای پرنده پارسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی حکمی از سوی سورنا ستاری، مهدی محمدی به سمت دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه اقتصاد و دیجیتال و هوشمند سازی منصوب شد.

دبیر ستاد توسعه فناوری دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد

در این حکم آمده است: انتظار می رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب نظام نامه جامع ارزیابی متوازن مأموریت های ستادهای توسعه فناوری و جلب همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد، ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و توجه به مزیت ها و مقتضیات بومی و بهره مندی از دست آوردهای مفید ملی و بین المللی نسبت به هم افزایی فعالیت های مرتبط با توسعه و بهبود محیط کسب وکار، توسعه زیست بوم استارتاپی و جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و تعامل با دستگاه های ذی ربط این حوزه و با هماهنگی مستقیم مرکز توسعه فناوری های راهبردی اقدام نمایند.

همچنین توجه جدی به فناوری های آینده و تحول آفرین در بخش دیجیتال و هوشمند سازی و حمایت از نوآوران و کارآفرینان دانش بنیان یکی از اولویت های ستاد در این دوره خواهد بود. امیدوارم با تغییر رویکرد این ستاد و با استفاده از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات در این عرصه گام های جدی برداشته گردد.

ستاری از خدمات مهدی فقیهی در دوران تصدی مسئولیت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 601

به "دبیر ستاد توسعه فناوری دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیر ستاد توسعه فناوری دیجیتال و هوشمندسازی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید