دانشگاه تهران بدون آزمون دانشجوی مقطع دکتری پذیرش می نماید

به گزارش نوای پرنده پارسی، دانشگاه تهران از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی ارشد در کلیه رشته های دارای پذیرش مقطع دکتری بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

دانشگاه تهران بدون آزمون دانشجوی مقطع دکتری پذیرش می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه تهران درخصوص پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری (PH.D) سال تحصیلی 1400-1399 اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

دانشگاه تهران در اجرای سیاست های راهنمایی و حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم کردن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره دکتری؛ به استناد آئین نامه شورای راهنمایی استعداد درخشان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبات داخلی شورای آموزشی دانشگاه؛ از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی 1400-1399 در کلیه رشته های دارای پذیرش مقطع دکتری به وسیله آزمون نیمه متمرکز؛ به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می پذیرد.

لازم است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش از 17 اردیبهشت تا‬ لغایت 13 خرداد ‬ اقدام نمایند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا برطرف ابهام و جهت پاسخگویی سوالات احتمالی در مورد شیوه نامه به آدرس ایمیل [email protected] دفتر استعداد درخشان دانشگاه و مسائل سیستمی با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به آدرس ایمیل [email protected] مکاتبه کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4523

به "دانشگاه تهران بدون آزمون دانشجوی مقطع دکتری پذیرش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران بدون آزمون دانشجوی مقطع دکتری پذیرش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید