خوش مزه ترین رستوران های اسپانیا را بشناسید4- کافه رستوران Picnic cafe

به گزارش نوای پرنده پارسی، یکی از جاذبه های سفر به اسپانیا تست کردن غذاهای این کشور است، چرا که غذا در اسپانیا برگرفته از فرهنگ مردم این کشور رنگ و بویی جذاب و متفاوت با تمام جهان را دارد.

خوش مزه ترین رستوران های اسپانیا را بشناسید4- کافه رستوران Picnic cafe

با تور اسپانیا از شیراز از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

رستوران های اسپانیایی بهشت عاشقان غذاهای دریایی است، از انواع شاه میگو گرفته تا ساردین های لذیذ همه و همه در بهترین حالت ممکن سرو می شوند. در واقع طعم و تنوع غذاهای دریایی اسپانیا را در هیچ کجای جهان نمی توان پیدا کرد.

شهرهای اسپانیا پر است رستوران هایی که همگی غذاهای خارق العاده و هیجان انگیز با مواد تازه و طبیعی ارائه می دهند، در ادامه مطلب با بهترین رستوران های شهر بارسلون و مادرید آشنا می شویم.

رستوران های شهر مادرید در تور اسپانیا

1- رستوران El Paraguas

رستورانی بسیار شیک با غذاهای باکیفیت و عالی که در بهترین نقطه شهر مادرید واقع شده است. فضای رستوران بسیار عالی و سرشار از آرامش است و کارکنان خوش اخلاق و تعلیم دیده آماده پذیرایی از میهمانان می باشند. با انتخاب این رستوران یک تجربه عالی در سفر به مادرید برای شما رقم خواهد خورد.

آدرس: Calle de Jorge Juan, 16, 28001 Madrid, Madrid, Spain

2- رستوران Meson Restaurante La Mi Venta

یکی از خاص ترین رستوران های شهر مادرید است که انواع غذاهای اسپانیایی و مدیترانه ای در این رستوران با روش منحصر به فرد پخت و سرو می شوند. البته میسون بیشتر به دلیل سرو استیک های مخصوصش در بین اسپانیایی ها محبوب شده است. معماری خاص رستوران فضای بسیار شیک و دل نشینی را برای میهمانان خود محیا نموده است.

آدرس: Plaza de la Marina Española، 6، 28013 Madrid، Madrid، Spain

3- رستوران Taberna el Sur

رستورانی که شاید در ظاهر خیلی شیک و مدرن به نظر نیاید، اما به دلیل استفاده از مواد طبیعی و تازه، بسیار محبوب است و به کسانی که به دنبال غذایی با نرخ مناسب اما کیفیت عالی هستند، پیشنهاد می شود. انواع غذاهای اسپانیایی در این رستوران ارائه می شود و با داشتن محیطی شاد تجربه ای بی نظیر در یک رستوران اسپانیایی را در تور اسپانیا برای شما به ارمغان می آورد.

آدرس: Calle Torrecilla del Leal، 12، 28012 Madrid، Madrid، Spain

4- کافه رستوران Picnic cafe

یکی از خاص ترین کافه رستوران های شهر مادرید است. در این رستوران غذا در چمن و فضای باز دقیقا مانند پیک نیک برای شما سرو می شود. این رستوران به دلیل سبک خاص پذیرایی و قیمت مناسب بسیار معروف است و در بیشتر مواقع شلوغ می باشد.

سرآشپز رستوران بسیار خوش ذوق است و غذاها و نوشیدنی های مخصوص به خود را ارائه می دهد. اگر می خواهید یکی از هیجان انگیزترین کارهای خود در سفر به مادرید را انجام دهید، خوردن صبحانه در این رستوران را از دست ندهید چرا که بی شک یکی از بهترین صبحانه های عمرتان را در یک محیط متفاوت میل خواهید کرد.

آدرس: Calle Minas، 1، 28004 Madrid، Madrid، Spain

رستوران های بارسلون

1- رستوران Restaurante Lasarte

یکی از بهترین رستوران های شهر بارسلونا است که دکراسیونی بسیار زیبا با تزیینات خاص خودش را دارد، خوش طعم ترین غذاهای اسپانیایی و مدیترانه ای در این رستوران سرو می شوند و به دلیل داشتن دسرهای مخصوص معروف شده است. اگر می خواهید در این محیط لوکس و شیک یک غذای عالی را تست کنید، لاسارت بهترین انتخاب است.

آدرس: Carrer de Mallorca, 259, 08008 Barcelona, Spain

2- رستوران Blavis

منوی متنوع و با کیفیت این رستوران باعث شده تا اولین انتخاب کسانی باشد که در بارسلون به دنبال یک فضای عالی با غذاهای متفاوت هستند. انواع غذاهای اسپانیایی و بین المللی با کیفیت استثنایی در این مکان ارائه می شوند، البته قیمت غذاها مقداری گران تر از رستوران های دیگر است، اما پس از صرف غذا متوجه تفاوت سرویس دهی و کیفیت غذا با دیگر رستوران ها خواهید شد.

آدرس: Carrer de Saragossa، 85، 08006 Barcelona، Spain

3- رستوران Cinc Sentits

این رستوران هم غذاهای اسپانیایی و مدیترانه ای ارائه می دهد، نرخ غذاها بسیار مناسب هستند و کیفیت بسیار عالی و تنوع منو غذایی و همچنین فضای آرام و رفتار بسیار مؤدبانه پرسنل باعث شده افراد برای صرف نهار و شام این رستوران را انتخاب نمایند. از دیگر ویژگی های این رستوران ارائه غذاهای محلی بارسلون است.

آدرس: Carrer dAribau, 58, 08011 Barcelona, Spain

4- کافه رستوران Els Quatre Gats

کافه رستوران معروفی که زمانی پاتوق هنرمندانی مثل پیکاسو بوده است و قدمت آن به سال 1897 بازمی شود. فضای آن بسیار گرم و شاد است و دکراسیون خاصش فضای اسپانیای قدیم را تداعی می نماید، در کنار این فضای شاد، داشتن غذاهای متنوع با کیفیت عالی و همچنین ارائه غذای مخصوص گیاهخواران به محبوبیت این کافه رستوران افزوده است.

آدرس: Carrer de Montsió, 3, 08002 Barcelona, Spain

منبع: ستاره ونک
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 3421

به "خوش مزه ترین رستوران های اسپانیا را بشناسید4- کافه رستوران Picnic cafe" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش مزه ترین رستوران های اسپانیا را بشناسید4- کافه رستوران Picnic cafe"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید