خطیبی: هدف مان ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم، بازیکن خلاق در لیگ برتر کم است

به گزارش نوای پرنده پارسی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک مهمترین هدف این تیم در فصل جاری را بقا در لیگ برتر دانست و تأکید کرد، آنها نیم نگاهی هم به رده های بالای جدول خواهند داشت.

خطیبی: هدف مان ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم، بازیکن خلاق در لیگ برتر کم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش برابر پیکان تهران در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: پیکان تقریباً مثل تیم ماست. شاکله این تیم نسبت سال گذشته تغییر نموده و ساختار و کادر فنی جدید و کاربلد و فوتبالی در این تیم حضور دارد. امیدوارم تفکرات و استراتژی را که طراحی کردیم، در زمین اجرا کنیم. بچه ها از لحاظ انگیزه و روحیه رو به پیشرفت هستند. اینکه دو تیم با برد به این بازی می آیند باعث خواهد شد روحیه هر دوی آنها خوب باشد. امیدوارم بازی با کیفیتی بالا را از دو تیم ببینیم و فرایند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: غیر از بازی با نساجی که بازی اول مان بود و شکل تیمی خوبی نداشتیم، در دیگر ملاقاتها عملکردمان خوب بود. همان جا گفتم اولین بازی ما در لیگ برتر از بازی با سپاهان خواهد بود. بعد از بازی با نساجی نفرات جدیدی به ما اضافه شدند و با اینکه از شرایط خوبی برخوردار نبودیم، جلوی سپاهان بازی خوبی انجام دادیم. بعد بازی ها را ادامه دادیم و جلوی فولاد نتیجه خوبی گرفتیم و هر چه جلوتر رفتیم، بهتر شدیم. در بازی برابر ماشین سازی شرایط طوری بود که احتیاج به برد داشتیم و خدا را شکر تدابیر ما جلوی ماشین سازی نتیجه داد. در بازی گذشته برای اولین بار توانستیم تدابیر هجومی را ارائه کنیم، چرا که تا قبل از آن فقط تدابیر دفاعی را انجام می دادیم و خدا را شکر ماشین سازی را بردیم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره اهداف این تیم در لیگ برتر گفت: تیم ها تفاوت چندانی ندارند و نمی توان قبل از هر بازی گفت کدام تیم برنده است. ما تیمی هستیم که از لحاظ ساختاری و کیفیت تیم خوبی هستیم و حتی نیمکت خوبی داریم. با اینکه هدف ما در سال اول ماندن در لیگ برتر است، اما نیم نگاهی به بالای جدول داریم و امیدواریم شرایط مهیا گردد تا به خواسته خود برسیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

خطیبی در خصوص کم گل بودن بازی ها گفت: همه مربیان قابل احترام هستند، اما خیلی از مربیان در ابتدای فصل به دنبال نباختن هستند تا از تیم ها شناخت پیدا نمایند. مورد دیگر با احترام به بازیکنان باید بگویم بازیکن خلاق در لیگ کم است. در دهه های 70 و 80 بازیکنان خلاقی داشتیم که چند نفر را دریبل می کردند. باید مربیان روی این مورد کار نمایند. از لحاظ تیمی باید روی مسائل هجومی کار کنیم و خود من به عنوان یک مهاجم سابق دوست دارم تیمم همواره هجومی بازی کند. امیدوارم باز هم بازیکنان خلاق به فوتبال ما بیایند و شیرینی بازی ها را بیشتر نمایند.

وی در خاتمه راجع به شرایط جدول رقابت های لیگ برتر گفت: شرایط جدول از هفته های دهم، دوازدهم به بعد معین خواهد شد و الان زود است در خصوص جدول صحبت کنیم. باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم که در این شرایطی که داشتیم باشگاه را درک و با تمام وجود کار کردند. امیدوارم همین شرایط را برای کارگران خوب آلومینیوم و طرفداران اراک ادامه بدهند. در چند هفته ای که شرایط خوبی نداشتیم و هیئت مدیره، مدیرعامل و سرپرست یک هفته قبل از مسابقات معین شدند، روابط عمومی، پشتیبانی و مدیر رسانه ای تیم، شرایط را به طرفداران اعلام می کردند و الان زمانی است که باید از آنها تشکر کنم.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5831

به "خطیبی: هدف مان ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم، بازیکن خلاق در لیگ برتر کم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: هدف مان ماندن در لیگ برتر است اما نیم نگاهی هم به بالای جدول داریم، بازیکن خلاق در لیگ برتر کم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید