حلقه های پنهان جذب استراماچونی نمایان خواهد شد، آمادگی مربی ایتالیایی برای راهنمایی استقلال

به گزارش نوای پرنده پارسی، بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال در هاله ای از ابهام واقع شده است و در آینده حلقه های پنهان جذب این مربی ایتالیایی نمایان خواهد شد.

حلقه های پنهان جذب استراماچونی نمایان خواهد شد، آمادگی مربی ایتالیایی برای راهنمایی استقلال

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، نزدیک به یک ماه است که داستان بازگشت آندره آ استراماچونی به استقلال مطرح شده و کوشش های زیادی می گردد تا بار دیگر این مربی ایتالیایی راهنمایی آبی پوشان را برعهده بگیرد.

در این میان اتفاقات زیادی اتفاق افتاده که بازگشت استراماچونی را به استقلال تا حدود زیادی غیرممکن می نماید. اولین موضوع بحث ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی است که از سوی سازمان لیگ وضع شده و این موضوع راه بازگشت این مربی را بسته است. ضمن اینکه وزارت ورزش هم موافق نیست. بااین حال، هیئت مدیره باشگاه استقلال و در رأس آن احمد سعادتمند، مدیرعامل آبی پوشان کوشش می نماید تا شرایطی ایجاد کند که استراماچونی یک بار دیگر سرمربی استقلال گردد.

دلیل اصلی باشگاه استقلال برای بازگرداندن استراماچونی، پرداخت پول این مربی بوده است. طبق قرارداد این مربی ایتالیایی قرارداد دوساله ای با ایرانی ها بست و هنوز بخشی از طلب خود از فصل اول و کل طلب فصل دوم خود را طلبکار است. این موضوع باعث شده تا آبی ها در کوشش باشند تا او را بار دیگر به عنوان سرمربی قرار دهند تا بتوانند در گذر زمان، حقوق او را پرداخت نمایند.

در این میان سکوت احمد سعادتمند نیز باعث شده تا در بازگشت این مربی تشکیک گردد. مدیرعامل استقلال در روزهای اخیر هیچ اظهارنظری درباره آوردن استراماچونی به تیمش بر زبان نمی آورد و برآورد ها در مورد اینکه مدیریت باشگاه میخواهد با نام این مربی ایتالیایی بازی کند و نهایتاً فرد دیگری را به عنوان سرمربی تیمش معرفی کند، بسیار زیاد است.

صحبت از بازگشت استراماچونی به استقلال وعده ای شیرین به طرفداران خواهد بود. آن ها که چند فصلی است تیم شان نتوانسته به قهرمانی در لیگ برتر دست یابد، با شنیدن خبر بازگشت سرمربی ایتالیایی که دورانی پیروز اما کوتاه با این تیم داشت، آرام می شوند و تا حدودی خود را هم راستا با مدیریت باشگاه می نمایند. هشتگ استراماچونی را بازگردانید این روزها به مهم ترین ترند توئیتر تبدیل شده است. در واقع مدیریت باشگاه استقلال با وجود آنکه می داند راه های بازگشت استراماچونی بسته است، کوشش می نماید تا سازمان لیگ و وزارت ورزش را مقابل طرفداران قرار دهد، در شرایطی که این مربی ایتالیایی به وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفته که از نظر او هیچ مسئله ای برای بازگشت وجود ندارد و او آماده است تا بار دیگر سرمربی آبی پوشان گردد.

یکی از مواردی که در مورد بازگشت استراماچونی توجه چندانی به آن نشده این است که باشگاه استقلال در سال گذشته برای واریز مطالبات این مربی ایتالیایی همیشه با مشکل روبرو بود و به دلیل تحریم ها امکان انتقال وجه به حساب او وجود نداشت. قطعاً اگر باشگاه استقلال عزم جدی برای آوردن این مربی دارد و می تواند مجوز جذب او را بگیرد، باید فکری اساسی برای پرداخت مطالبات معوقه او پیدا کند. بدون تردید در روزهای آینده حلقه های پنهان جذب استراماچونی بیش از گذشته نمایان خواهد شد و اگر مدیریت باشگاه استقلال نتواند این مربی را بازگرداند، با مسائل فراوانی روبه رو خواهد شد.

4048/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4793

به "حلقه های پنهان جذب استراماچونی نمایان خواهد شد، آمادگی مربی ایتالیایی برای راهنمایی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه های پنهان جذب استراماچونی نمایان خواهد شد، آمادگی مربی ایتالیایی برای راهنمایی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید