جزئیات چرخه مشخص قیمت بلیت هواپیما ، نرخ نو بلیت هواپیما تا خاتمه اردیبهشت مشخص تکلیف می گردد

به گزارش نوای پرنده پارسی، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: نرخ تازه بلیت هواپیما تا انتها اردیبهشت ماه مشخص تکلیف شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می گردد.

جزئیات چرخه مشخص قیمت بلیت هواپیما ، نرخ نو بلیت هواپیما تا خاتمه اردیبهشت مشخص تکلیف می گردد

به گزارش خبرنگاران، جعفر یازرلو افزود: نرخ بلیت هواپیما در دو سال گذشته تغییری نکرده است و ایرلاین ها براساس همان نرخ مصوب دو سال گذشته اقدام به فروش می نمایند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، چرخه معین نرخ بلیت هواپیما به این گونه است که شورای عالی هواپیمایی کشور با شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشور در خصوص افزایش نرخ بلیت ها و افزایش هزینه های جاری به تفاهم رسیده و نرخ مصوب شده را به سازمان حمایت از مصرف نماینده و فراوری نمایندگان ارجاع می دهند و پس از تصویب این نرخ آن را به ستاد تنظیم بازار ارائه می دهند.

وی افزود: تا سال گذشته قیمت پیشنهادی برای افزایش نرخ بلیت هواپیما 30 درصد بود که در روز گذشته در جلسه ای که در وزارت راه وشهرسازی برگزار گردید نرخ های به روز شده اعلام شد چراکه ایرلاین ها خدمات فرودگاهی خود را براساس نرخ روز محاسبه می نمایند.

یازرلو گفت: احتمالا تا خاتمه اردیبهشت ماه نرخ های تازه بلیت هواپیما معین تکلیف شده و به ستاد تنظیم بازار ارائه می گردد چراکه در روز گذشته نرخ های تازه براساس تعرفه های تازه و قیمت ها روز آنالیز و اعلام شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 7789

به "جزئیات چرخه مشخص قیمت بلیت هواپیما ، نرخ نو بلیت هواپیما تا خاتمه اردیبهشت مشخص تکلیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات چرخه مشخص قیمت بلیت هواپیما ، نرخ نو بلیت هواپیما تا خاتمه اردیبهشت مشخص تکلیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید