جذابیت های شهر پکن را در تور چین از دست ندهید

به گزارش نوای پرنده پارسی، پکن پر از جاذبه های معماری سنتی و شهری است که در ساله ای خشک و anarchic انقلاب فرهنگی آسیب دیده است.

جذابیت های شهر پکن را در تور چین از دست ندهید

مکان هایی مانند میدان تیان آن من، شهر ممنوع imposing، پارک Tiantan، معبد خدا، موزه ملی چین، موزه ملی تابستانی Ruins و خیابان فرهنگ Liulichang در فهرست طولانی مکان های جذاب برای بازدید از تور چین هستند. وقت خود را صرف کنید - ارزشش را دارد!

همه جاذبه های پکن

پکن Planetarium

از the قدیم و the جدید، یک پروژکتور نورافکن و نمایشگاه های فضایی تشکیل شده است. The جدید دارای تئاتر فضایی دیجیتال، یک تئاتر 4 بعدی، تئاتر فضایی 3 D، نمایش سان، ابزارهای نجومی چینی باستان و فروشگاه های تلسکوپ است.

با این حال، همه این نمایشگاه ها در زبان چینی با چند کلمه انگلیسی ارائه شده اند. با یک ظرفیت 600 نفری، planetarium جدید یک بدنه سماوی دارد که از یک ستاره بزرگ ستارگان تشکیل شده است و بسیاری از طراحان تاثیر ویژه دارند.

ساعت بازگشایی: 30 تا 15: 30: 30: 30: 30: 30: 30: 30 (بسته به دوشنبه & سه شنبه)

آدرس: 138 Xizhimen بیرونی، St، Xicheng، Xicheng Qu، پکن

نمایش از دوربین مداربسته برج

برج مدار بسته یکی از شگفتی های مدرن پکن است. اگر شهر جاذبه های کمتری داشته باشد، برج به شدت در فهرست فعالیت های توریستی قرار گرفته است. همانطور که هست، چیزهای زیادی برای دیدن در پکن، به خصوص علاقه تاریخی و فرهنگی، وجود دارد که این برج معمولا ً نادیده گرفته می گردد. خانه بسیاری از ایستگاه های رادیو و تلویزیونی، از بالا می توانید دید وسیعی از پکن غربی را ببینید.

این برج در نزدیکی مرکز نیست، بنابراین تمام نشانه های اصلی پکن معمولا ً قابل رویت نیستند. یک رستوران گردان در بالا به همراه دو سطح مشاهده وجود دارد. این برج در حومه غربی پکن قرار گرفته است و با پیاده شدن در ایستگاه Gong Gong (110) خط 1 و پیاده شدن در عرض 20 دقیقه به مترو رسید.

شهر ممنوعه

شهر ممنوع مرکز امپراطوری چین در دوران سلسله های مینگ و کینگ بود (1416 - 1911). در زمان اوج خود، بسیاری از 9، 000 نفر - نگهبانان، خدمتکاران، eunuchs، concubines، کارمندان دولت و اعضای خانواده سلطنتی - در شهر ممنوعه زندگی می کردند. ورود به تعداد بسیار کمی محدود بود، غیر از وزرا و دولت بیشتر بخوانید …

ساعات افتتاح: 1 آوریل - 31 اکتبر: 30 تا 17: 00 (10: 10)، اول نوامبر - 31 مارس 2008: 30 تا 16: 30 (آخرین ورودی: 15: 40)

آدرس: 4 Jingshan Qianjie، پکن 100009، چین

Tel: +86 10 8500 7421

محدوده قیمت: 1 آوریل - 31 اکتبر: 60 یوان، اول نوامبر - 31 مارس - سی و یکم: 40 یوان

چگونه به آنجا برسیم: ایستگاه مترو 1: از ایستگاه ایست"تیانانمن"، یا ایستگاه ایست"تیانانمن"، سپس به شمال بروید، در حالی که برج"تیانانمن"(دروازه صلح آسمانی). مترو 2: از ایستگاه Qianmen پیاده شوید، سپس از شمال به برج"تیانانمن"بروید.

تور موجود: شهر ممنوع و میدان تیانانمن

دیوار بزرگ چین

یک نماد undisputable از قدرت نظامی چین باستان، دیوار بزرگ بزرگ ترین سیستم دفاع نظامی دنیا در دنیا است. این شهر در شمال چین امتداد دارد و سرزمین اصلی مغولستان داخلی را جدا می نماید و از دهانه رود Yalu (استان لیائونینگ) در شرق جدا می گردد و در گردنه jiayu (Gansu Province) در غرب به خاتمه می رسد.

ساعت بازگشایی: هر بخش از دیوار دارای ساعت های آغازین خود و هزینه های پذیرش است. اغلب بخش ها زودتر از زمستان / بهار نزدیک می شوند.

چگونه به آنجا برسیم: هنگام بازدید از بخش remoter، بهترین کار برای استخدام یک تاکسی یا راننده خصوصی است. بخش های توریستی بیشتری، مانند Shanhaiguan، با اتوبوس عمومی در دسترس هستند.

Hutongs

Hutongs، به معنای"چاه های آب در مغولستان، به پیچ وخم مسیرهای باریک (6 تا 7 متر عرض) که توسط خانه های سنتی چینی شکل گرفته اند اشاره می نمایند (Siheyuan). در مرکز بیجینگ، کاخ امپراطوری (شهر ممنوع)؛ شاخه hutongs در امتداد دیواره ای شمالی، شرقی، جنوبی و غربی قرار گرفته است. تاریخچه of به اندازه خود پکن قدیمی است، بیشتر بخوانید …

نمایش کونگ فو

این نمایش فشرده باید زمانی در پکن دیده گردد."ایجاد هنرهای نمایشی بین المللی"چین، تعدادی از بهترین هنرمندان و افراد حرفه ای در چین را به همراه طراحان و کارگردانان برتر برای این نمایش پر انرژی گرد هم آورده است. که در سالن تئاتر پکن واقع شده است. acrobatics یک ضرب المثل قدیمی چینی است که می گوید: یک دقیقه روی صحنه برای اجرا نماینده ده سال تمرین، و یکی یاد آن زمانی می افتد که مهارت و اراده of چینی را تماشا می نماید.

حرکات آکروباتیک چین بسیار ساده است و برای اینکه شاهد یک دوجین یا چند نفر بر روی یک دوچرخه یا دیدن a برای انجام کاره ای خود باشند در حالی که تعادل اجسام حساس تاثیر گذار است.

مکان: تئاتر Chaoyang 36، جاده کمربندی شرقی، و Dongsishitiao Lijiaoqiao - هر دو در ناحیه Chaoyang

مقبره سلسله مینگ

اولین مقبره (چانگ لینگ)، نقشه خاکسپاری امپراتور Yongle است و به خاطر توالی آن از سالن های طراحی opulently که فراتر از دروازه با کاشی زرد قرار گرفته است، به عنوان the مقبره شناخته می گردد. این مقبره شامل یک مجسمه به تازگی ساخته شده از امپراتور Yongle و فراوانی ستون های چوب سدر با ابهت است. یک تپه دفن پوشیده از کاج برای خواندن بیشتر …

ساعت آغاز: 08: 00 - 17

چگونه به آنجا برسیم: ارزان ترین راه برای رسیدن به مقبره خاندان مینگ، دریافت یک اتوبوس است؛ اتوبوس 345 از Deshengmen شما را به Changping برد - از اینجا 314 تا مقبره ها را در نظر بگیرید. به همین ترتیب، پیوستن به یک گروه تور که به شما این امکان را می دهد که از دیگر جاذبه های مهم منطقه بازدید کنید.

بازار Panjiayuan پکن

اگر شما یک بار در پکن به خرید بروید، سفری به این بازار فضای باز جوی کنید. همچنین به نام بازار گل (کثیفی) معروف است (نام از روزهایی می آید که فروشندگان کالاهای خود را روی زمین پخش می نمایند)، بهترین کار در اواخر هفته، زمانی که ردیف هایی از غرفه ها پر از انواع عتیقه (و عتیقه باستانی) است.

همه چیز از چیزهای کمونیستی بود (پوسترهای تبلیغاتی، کتاب های قرمز کوچک و مجسمه های رنگی Mao)، تا پارچه های توری ابریشمی کم رنگ، تا پارچه های گلدوزی شده که توسط زنان قبیله ای اقلیت از ایالات جنوبی of و Yunnan ساخته شده بودند. صبح های زود آخر هفته برای خرید و فروش بهتر است.

سایت مرد پکینگ پکن

پایتخت چین - چین که زمانی به عنوان پکن , پایتخت چین - چین شناخته می شد , از تاریخ باستانی و توسعه مدرن غنی بود. شهرسازی و نوسازی سریع اخیر منجر به پراکنده شدن شهر شمالی و پر شدن از معماری آوانگارد , آسمان خراش های درخشان و بزرگراه ها شد. سایت مان در دانشگاه پکینگ , شاید بیشتر بخوانید …

دامنه قیمت: بزرگ سال

خیابان چای پکن

این بازار سرپوشیده بزرگ چند صد فروشگاه دارد. در میان جایگاه ها قدم بزنید و درباره انواع مختلف برگ ها یاد بگیرید.

هر کدام از این استان ها دارای تخصص خاص خود هستند.

اینجا به یک مترجم شفاهی احتیاج دارید چون زبان انگلیسی زیاد نیست , اما فروشندگان مشتاق ارائه نمونه ها و مشاوره هستند. همچنین برای فروش اینجا لوازم چای هست - همه چیز برای ساختن قابلمه بی نقص.

میدان تیان آن من

میدان تیان آن من بزرگ ترین مربع شهر در دنیا است. این شهر مساحتی بالغ بر 4000 هکتار دارد و در یک زمان 10 میلیون نفر را در خود جای داده است. بازدیدنمایندگان باید بدانند که میدان تیان آن من مدت هاست با اعتراضات در چین همراه بوده است چون نماد قلب ملت است. بنای یادبودی که در مرکز شهر قرار گرفته است یادبود قهرمانان مردم بنا شده است ; جسد آن از گرانیت ساخته شده است و توسط نرده سفید احاطه شده است. برج تیان آن من در جنوب در طی دوره مینگ بنا شده بود. در طول این سلسله و دودمان چینگ که در آن اعلامیه های ملی صادر می شد.

موزه ملی چین است که گنجینه بزرگی است. این یک موزه جامع با تاکید بر هنر و تاریخ چین است. موزه ملی تاریخ چین بیش از سه میلیون مقاله با ارزش دارد که تصویری روشن از تاریخ چین ارائه می نماید. میدان به خصوص در هنگام طلوع و غروب خورشید در هنگام بالا آوردن و پایین آمدن پرچم در هوا معلق است. هشدار بده. تیان آن من نیز پس از تاریک شدن هوا به همان اندازه زیبا است , اما بازدیدنمایندگان باید از این موضوع مطلع باشند: هر شب آن را پاک سازی می نماید.

پارک المپیک پکن

این پارک برای بازی های المپیک پکن و پارالمپیک پکن ساخته شده است. این ورزشگاه خانه مشهورترین ورزشگاه آشیانه پرندگان و ورزشگاه شنای مکعبی است.

چینی ها این بنا را مطابق با دیوار بزرگ در اهمیت معماری می دانند و حتی بر حسب ارز آن ها تصویر شده است. پیاده روهای طولانی و یک کانال وجود دارند که از میان پارک می گذرد. این کار به ویژه در شب جذاب و جذاب است. تورها در دسترس هستند.

معبد بهشت پکن

این مجتمع مسکونی و پارک یک مکان نمادین در جنوب بیجینگ و احتمالا ً دومین نقطه مشهور در شهر است. این بنا توسط مینگ لی لو (Ming) ساخته شده است. (1402) برای انجام دادن فداکاری های مذهبی و تشریفات مذهبی، معبد layout و معماری، با symbolisms باستانی پر شده است، که آسمان را به صورت یک رنگ آبی تعبیر می نمایند، گرد و غبار بیشتری را فرا می خوانند.

ساعت بازگشایی: 06 - 20: 00 (رسمی)

محدوده قیمت: ایستگاه مترو 5 را در نظر بگیرید و در ایستگاه Tiantan Dongmen (خروجی A1) پیاده شوید. چندین مسیر اتوبوس از مرکز پکن نیز از سوی معبد عبور می نماید.

کاخ تابستانی پکن

کاخ تابستانی در شمال غربی بیجینگ، درست کنار دانشگاه بیجینگ قرار گرفته است. این مکان که به عنوان مکانی برای استراحت و تفریح برای امپراتور ساخته شده است اکنون به عنوان یک پارک عمومی باز است و یکی از جذاب ترین مکان ها برای بازدید از پکن است. تمرکز کاخ تابستانی یک دریاچه بزرگ است که یک پیاده روی طولانی با یک سری از برج ها، سالن ها و معابد بالای تپه را احاطه نموده است. در بالای تپه می توانید کل دریاچه و اطراف آن را ببینید.

این پارک دارای ویژگی های معماری کوچک بسیاری از جمله پل 17 طاق زیبایی است که به یک جزیره کوچک و همچنین یک قایق سنگی بزرگ منتهی می گردد. حدود 50 دقیقه طول می کشد تا تنها یک ساعت طول بکشد تا با تاکسی از مرکز پکن به کاخ تابستانی برسد. اجاره قایق در اوایل حدود ساعت 16: 30 توقف می نماید و اگر بخواهید یکی از آن ها را اجاره کنید خیلی زود به آنجا بروید.

تور موجود: تور 3 - 1 پکن

موسیقی و نمایش های تلویزیونی

تالار کنسرت پکن

سالن کنسرت بیجینگ، درست خارج از Xi Changan، بهترین مکان برای پیدا کردن موسیقی کلاسیک در شهر است. این کنسرت به طور منظم کنسرت ها را با ارکستر مجلسی Beijings و همچنین orchestras که از کشورهای دیگر چین و خارج از کشور بازدید می نمایند، به نمایش می گذارد.

نشانی: 1 Bei Xinhua Jie، منطقه Xicheng

Tel: 10 6605 5812

اپرای پکن

اپرا در پکن (نه تن ها اپرا) بلکه شکلی از تئاتر سنتی چینی است که ترکیبی از موسیقی و حرکات آکروباتیک با یکدیگر است و بهترین مکان برای دیدن آن تئاتر Zhengyici در نزدیکی ایستگاه متروی Heping است. این تئاتر در قرن هفدهم ساخته شده بود و قبل از تبدیل شدن به شرکت اپرای پکن، یک معبد دودمان مینگ بود. بخش عمده ای از اپرای پکن در یک زبان stage قدیمی کاملا ً متفاوت از ماندارین استاندارد امروزی و از لهجه پکن اجرا می گردد، بنابراین نگران نباشید - شما تنها کسی نیستید که درک نمی نماید.

bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 405

به "جذابیت های شهر پکن را در تور چین از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابیت های شهر پکن را در تور چین از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید