ثبت نام 32هزارنفر درطرح رایگان گازسوزکردن خودرو های عمومی

به گزارش نوای پرنده پارسی، رئیس صندلی امور سی ان جی خراسان رضوی گفت: تا به امروز 32هزار نفر در طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو های عمومی تاکسی و وانت ثبت نام کردند.

ثبت نام 32هزارنفر درطرح رایگان گازسوزکردن خودرو های عمومی

محمدحسین مدبر رئیس صندلی امور سی ان جی خراسان رضوی درگفت و گو با خبرنگار از ،گفت: تا به امروز 32هزار نفر در طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو های عمومی تاکسی و وانت اقدام به ثبت نام نموده اند و ثبت نام آن ها در سامانه تایید شده است.

او ظرفیت این طرح در کل کشور یک میلیون و 468 هزار خودرو است، اضافه کرد: بعد از سرانجام این طرح و تکمیل شدن ظرفیت، طرح رایگان گازسوز کردن تاکسی های تلفنی و اینترنتی صورت می گیرد.

رئیس صندلی امور سی ان جی خراسان رضوی ادامه داد: طرح رایگان گاز سوز کردن خودرو های عمومی تاکسی و وانت از اردیبهشت ماه سال جاری با ثبت نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR آغاز شده و دارندگان خودرو های عمومی با مراجعه به این سامانه می توانند درخواست خود را ثبت نمایند.

مدبر بیان نمود: اولویت با مالکانی است که زودتر ثبت نام نمایند و همچنین در زمان ثبت نام مالک خودرو می تواند کارگاه مدنظر خود را انتخاب کند.

او با بیان اینکه باهماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت ملی پالایش و پخش متولی شد تا نرم افزار جامعی برای اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی تهیه کند، توضیح داد: بدین ترتیب سامانه دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی ایجاد شد که این سامانه به سامانه های احراز هویت نظیر ثبت احوال و شاهکار متصل است و اطلاعات نادرست را رصد و پالایش می نماید.

رئیس صندلی امور سی ان جی خراسان رضوی تاکید نمود: در سطح شهر 20 پایگاه و در استان 50 پایگاه مجاز به این منظور فعالیت می نمایند.

مدبر با بیان این که دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی کاملا رایگان بوده و مالکان هیچ هزینه ای برای این کار پرداخت نخواهند کرد، اظهار کرد: وزارت نفت متعهد شده تا تمامی هزینه های این طرح را از محل صرفه جویی در کاهش بنزین پرداخت کند.

/ز. ق

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 4714

به "ثبت نام 32هزارنفر درطرح رایگان گازسوزکردن خودرو های عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 32هزارنفر درطرح رایگان گازسوزکردن خودرو های عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید