ثبت اختراع یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو

به گزارش نوای پرنده پارسی، شرکت موتورولا اقدام به ثبت یک حق اختراع نموده است که طراحی جدیدی برای گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو است.

ثبت اختراع یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، یک اختراع جدید از موتورولا(Motorola) ممکن است اولین نگاه ما به گوشی شایعه شده لنوو(Lenovo) موسوم به گوشی تاشوی RAZR باشد.

این حق اختراع که توسط پایگاه 91 موبایل کشف و پخش شده است، حاوی چندین تصویر است که به نظر می رسد یک گوشی با یک صفحه نمایش تاشو و یک صفحه نمایش کوچک تر است.

اگرچه هیچ اشاره ای به نام تجاری RAZR در این اسناد وجود ندارد، اما طرح ها با استفاده از یک لولا در پشت گوشی برای تا کردن دستگاه و قسمت پایینی آن شباهت زیادی به گوشی RAZR V3 دارند.

اخبار مربوط به این حق ثبت اختراع که در تاریخ 17 دسامبر توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO) ثبت شده است، چند روز پس از اعلام برنامه های لنوو برای فراوری گوشی RAZR جدید در وال استریت ژورنال منتشر شده است.

احتمال می رود که این گوشی تا ماه آینده رونمایی گردد.

انتظار می رود که RAZR جدید نیز مانند گوشی تاشوی سامسونگ با قیمت 1700 دلار، قیمت سنگینی داشته باشد و با قیمت حدود 1500 دلار عرضه گردد.

اما اگر این شرکت ها بخواهند مردم را راضی نمایند، مجبور به فراوری محصولی ارزان تر هستند، چرا که شرکت رویول(Royole) چین در اوایل ماه جاری در نمایشگاه CES گوشی و تبلت تاشوی خود را رونمایی کرد و قطعا این فناوری را با قیمتی پایین تر از سامسونگ و لنوو راهی بازار خواهد نمود.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 742

به "ثبت اختراع یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت اختراع یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید