توئیتر به دو نامزد انتخابات آمریکا هشدار داد، ترامپ از توئیتر حذف می شود؟

به گزارش نوای پرنده پارسی، خبرنگاران : توییتر به دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره اعلام پیروزی پیش از موعد هشدار داد.

توئیتر به دو نامزد انتخابات آمریکا هشدار داد، ترامپ از توئیتر حذف می شود؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس: شبکه اجتماعی توییتر روز دوشنبه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درباره اعلام زود تر از موعد پیروزی هشدار داد.

توییتر اعلام کرده به توییت های هر شخص از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی و جو بایدن نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا که پیش از اعلام رسمی نتایج مدعی پیروزی شوند، برچسب های هشدار می زند.

توییتر اعلام کرده اولویتش پوشش انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و البته ممکن است اطلاعات گمراه کننده قابل توجهی در توییت ها وجود داشته باشد.

این در حالی است که روز یکشنبه یک وبگاه خبری فاش کرد که دونالد ترامپ به چند نفر از معتمدین خود اعلام کرده که قصد دارد سه شنبه شب و پیش از خاتمه شمارش رسمی آرا، پیروزی خود را در انتخابات اعلام کند.

به گزارش آکسیوس، ترامپ اعلام کرده حتی اگر نتیجه رای های کالج الکترال در ایالت های کلیدی نظیر پنسیلوانیا نیز مشخص نشده باشد وی قصد دارد که اعلام پیروزی کند. این وبگاه اعلام کرده که ترامپ طی هفته های گذشته جزئیات این سناریوی خود را به صورت خصوصی گفته و اعلام کرده قصد دارد در شبی که انتخابات برگزار میشود به صحنه بیاید و پیروزی خود را اعلام کند.

متحدان ترامپ انتظار دارند برای اینکه این اتفاق بیفتد، وی دست کم نیاز دارد در ایالت های اوهایو، فلوریدا، کارولینای شمالی، تگزاس، آیوا، آریزونا و جورجیا پیروز شده یا آنکه پیشتاز باشد.از سویی دیگر، تیم ترامپ خود را برای مطرح کردن این ادعای غلط آماده می کنند که بگویند آرای پستی که پس از سوم نوامبر (13 آبان) شمارش می شوند تقلب انتخاباتی هستند.

انتخابات آمریکا روز سوم نوامبر (سه شنبه 13 آبان) برگزار می شود هر چند که رای گیری زودهنگام در تعدادی از ایالت های آمریکا از چند روز پیش نیز آغاز شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 5456

به "توئیتر به دو نامزد انتخابات آمریکا هشدار داد، ترامپ از توئیتر حذف می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر به دو نامزد انتخابات آمریکا هشدار داد، ترامپ از توئیتر حذف می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید