تأکید مجدد دادستان کل آمریکا بر عدم اثبات تبانی ترامپ و روسیه

به گزارش نوای پرنده پارسی، دادستان کل آمریکا در آستانه انتشار گزارش بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات این کشور بار دیگر تأکید کرد که مدرکی دال بر تبانی ترامپ و روسیه یافت نشده است.

تأکید مجدد دادستان کل آمریکا بر عدم اثبات تبانی ترامپ و روسیه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ویلیام بار دادستان کل آمریکا روز پنج شنبه در یک نشست خبری در واشنگتن تأکید کرد بر اساس گزارش رابرت مولر بازرس ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016، در هیچ مدرکی دال بر تبانی ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه در جریان انتخابات مذکور وجود ندارد.

دقایقی پس از سرانجام نشست خبری دادستان کل آمریکا و تأکید مجدد وی بر عدم احراز تبانی ترامپ و روسیه، دونالد ترامپ با انتشار پیامی پیروزمندانه در توئیتر گفت: نه تبانی و نه اخلال در روند رسیدگی قضائی. برای همه کسانی که از من متنفرند و برای همه کسانی دموکرات های چپ گرای تندرو، بازی دیگر تمام شده است.

گزارش رابرت مولر در باره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات پیشین ایالات متحده تا ساعتی دیگر منتشر خواهد شد. این در حالی است که بخش هایی از این گزارش توسط اف بی آی لاک گیری شده و برای هیچ کس قابل مشاهده نخواهد بود.

نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا پیش از این بارها خواهان انتشار متن کامل گزارش رابرت مولر شده اند.

.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: pbmusic.ir شناسه مطلب: 1155

به "تأکید مجدد دادستان کل آمریکا بر عدم اثبات تبانی ترامپ و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید مجدد دادستان کل آمریکا بر عدم اثبات تبانی ترامپ و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید